Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Tenker du kan ringe for å spørre legekontoret hva dem tenker. Det er stengt på Lørdag 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er stengt på Lørdag 😻😻 Derfor ringer du legevakten eller venter til mandag. 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det aner jeg ikke vært her i 5-6 år han 😻😻 Ser fin og frisk ut så.💗 Men hvordan er arbeidsbuksene dine så reine? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ser fin og frisk ut så.💗 Men hvordan er arbeidsbuksene dine så reine? Ja han gjør det 💗 Er de reine ? 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Derfor ringer du legevakten eller venter til mandag. 😉 Vi får se 😀 det er støv 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja han gjør det 💗 Er de reine ? 😋 Ikke helt reine, men er de reineste arbeidsbuksene jeg har sett haha 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi får se 😀 det er støv 😀 Hva slags støv puster du inn? metallstøv? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (19 minutter siden): Så har vi Tassen da som er innom for en matbit han spiser som en gris 😻😻❤️❤️❤️ @Kassettspiller se på kneet er de reine ? Sitter du på mobilen så kan du Zoome inn 😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva slags støv puster du inn? metallstøv? Hustøv 😋😋 huset har heller ikke vært vasket siden 2016 her trengs det ett kvinnfolk som kan holde meg i øra 😋😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Kassettspiller se på kneet er de reine ? Sitter du på mobilen så kan du Zoome inn 😋😋😋 De er ikke helt rene, men veldig rent iforhold til det jeg pleier å se. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hustøv 😋😋 huset har heller ikke vært vasket siden 2016 her trengs det ett kvinnfolk som kan holde meg i øra 😋😋 Ja, men du hoster ikke blod av vanlig støv. Men er nok på tide med vasking, både for deg og kattenes skyld. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja, men du hoster ikke blod av vanlig støv. Men er nok på tide med vasking, både for deg og kattenes skyld. Ja det er nok det 😀 jeg hostet så fælt at jeg blødde 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): De er ikke helt rene, men veldig rent iforhold til det jeg pleier å se. Nei de er jo ikke det da brukt de i ca 2-3 uker nå 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er nok det 😀 jeg hostet så fælt at jeg blødde 😋 Damen har en stor jobb fremfor seg! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei de er jo ikke det da brukt de i ca 2-3 uker nå 😀 Hvor ofte vasker du dem? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Damen har en stor jobb fremfor seg! Her skal vi ordne i felleskap 😀😀🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvor ofte vasker du dem? Disse skal snart kastes 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Ja se der ja der har vi forklaringen nå begynte jeg og nyse også 😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Her skal vi ordne i felleskap 😀😀🥰🥰 Mye jobb likevel. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Mye jobb likevel. Ja nei får vel ordne før a kommer 😋 jeg og tante 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå