Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Man får ikke alltid en rettferdig dom, men det betyr ikke at loven ikke gjelder. Når det kommer til enkeltsaker, må jeg lese meg mer opp før jeg kan uttale meg om den. Loven gjelder nok ikke vi ser åssen de som ble dømt i NAV saken også er visst ingen dømt i stortingssaken heller svindel stikkord reiseregninger boliger etc etc etc Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg kjenner dette systemet svært godt de som ødela mitt liv sitter nå oppe i systemet bortsett fra 1 som havnet under grabben min i 2017 Jeg håper du har fått hjelp med de utfordringene du har møtt i ettertid. Det er forståelig at det kan være vanskelig hvis du ikke foretrekker å oppsøke en psykolog. Du er velkommen til å snakke med meg hvis det kunne vært til hjelp, selv om jeg forstår at det kanskje ikke er det du ønsker og jeg har begrenset kunnskap innenfor dette feltet.❤️ Endret 31. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det var sinnsykt bjørnen bare kastet seg over sin tidligere eier 16 år etter ❤️💗 Bjørnunger❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Skole er ikke for alle for mange ulike grunner.❣️ Så sant så sant, Cassidy Tvillingene er så enige med deg der.♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): 👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Så sant så sant, Cassidy Tvillingene er så enige med deg der.♥️♥️ Blir det nattmat? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Loven gjelder nok ikke vi ser åssen de som ble dømt i NAV saken også er visst ingen dømt i stortingssaken heller svindel stikkord reiseregninger boliger etc etc etc Det er nok derfor medier tar opp dette, fordi mye av dette ikke er rettferdig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Blir det nattmat? Cassidy Tvillingene spiser Kims Potet Sticks nå.😋😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser Kims Potet Sticks nå.😋😋 Med søt te? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Med søt te? Nei Cassidy Tvillingene spiser de sånn som de er, vi gafler i oss hver vår pose nå.😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene spiser de sånn som de er, vi gafler i oss hver vår pose nå.😋😋 Send noe til meg! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Send noe til meg! Skal Cassidy Tvillingene sende deg to poser, en pose fra hver tvilling??😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Jeg håper du har fått hjelp med de utfordringene du har møtt i ettertid. Det er forståelig at det kan være vanskelig hvis du ikke foretrekker å oppsøke en psykolog. Du er velkommen til å snakke med meg hvis det kunne vært til hjelp, selv om jeg forstår at det kanskje ikke er det du ønsker og jeg har begrenset kunnskap innenfor dette feltet.❤️ Jeg skal ikke kaste bort pengene mine på de folka der sånn ja jeg sier takk for tilbudet om å snakke om det men r ikke så mye og si dessverre det ble som det ble søsken er borte ikke stort jeg kan gjøre ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Det er nok derfor medier tar opp dette, fordi mye av dette ikke er rettferdig. Det hjelper ikke å ta opp ting når ingen straffes for det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Så sant så sant, Cassidy Tvillingene er så enige med deg der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Bjørnunger❤️ Ja ❤️ 🐻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er mye interessant her inne nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Skal Cassidy Tvillingene sende deg to poser, en pose fra hver tvilling??😉😉 haha ja Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er mye interessant her inne nå.😊😊 Ja det er det 😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (20 minutter siden): Jeg skal ikke kaste bort pengene mine på de folka der sånn ja jeg sier takk for tilbudet om å snakke om det men r ikke så mye og si dessverre det ble som det ble søsken er borte ikke stort jeg kan gjøre ❤️ Mange får det lettere ved å fortelle dette til noen. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (20 minutter siden): Det hjelper ikke å ta opp ting når ingen straffes for det Ingen blir litt overdrevent. Mediekanaler har en makt som kan pårvirke mye, blant annet på hva slags partier folk velger å stemme på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå