Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja, og det gjorde at Cassidy Tvillingene ga faen i skolen. Utrolig trist å høre. Heldigvis så skal flere av lærerutdannelsene ha mer fokus på slike temaer. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Sånn da har jeg sortert Automatene mine sånn de skal stå i sikringsskapet 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Det du gikk igjennom er veldig trist og jeg tror på deg. ❤️ Tusen takk det varmer ❤️ men dessverre er mine viktigste vitner døde ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Utrolig trist å høre. Heldigvis så skal flere av lærerutdannelsene ha mer fokus på slike temaer. Dette har gjort at Cassidy Tvillingene ikke valgte å gå på videregående. Vi ga faen i skolen etter 10. klasse. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Sånn da har jeg sortert Automatene mine sånn de skal stå i sikringsskapet 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sånn da har jeg sortert Automatene mine sånn de skal stå i sikringsskapet 😀 Når skal dette monteres? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️ men dessverre er mine viktigste vitner døde ☹️☹️ Ja, men håper at du kunne fått profesjonell hjelp med vanskene dine. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jeg tror en mastergrad ofte kan filtrere ut de som ikke har et genuint ønske om å hjelpe, samtidig som den vil bidra til økt kunnskap. Flere emner kan bety mer kompetanse og dermed bedre forståelse. Barnevernet har taushetsplikt, noe som gjør det vanskelig å få deres side av saken i mange tilfeller. Vi vet imidlertid at barnevernet har blitt kritisert og dømt av Den europeiske menneskerettsdomstolen i noen saker. Folk bryr seg, men det kommer ikke alltid like tydelig frem. Slik er det dessverre med flere ting. Jeg tror ikke noen mastergrad vil hjelpe nevneverdig utenom at de får 100 000,- i økt årslønn taushetsplikten er noe de gjemmer seg bak tror meg jeg har jobbet på kirkegård og sett hva som skjer når man setter feil mennesker til å lukke graver og det som er og synes er groteskt jeg tenker ofte på de pårørende som forlot graven gråtende uvitende om hva som skjedde 20 minutter senere ble forklart at det var bare ett skall og sjelen var borte men var det riktig og maltraktere folk for det ? Svaret mitt er nei Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men håper at du kunne fått profesjonell hjelp med vanskene dine. Jeg tror ikke de som har skapt problemer er de rette til å løse dem sorry Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Dette har gjort at Cassidy Tvillingene ikke valgte å gå på videregående. Vi ga faen i skolen etter 10. klasse. Skole er ikke for alle for mange ulike grunner.❣️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Når skal dette monteres? Tja hadde håpet og få 84 åring hit i løpet av ettermiddagen/søndag 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Men ofte så kan barn som skaper problemer ofte være et rop om hjelp? Står flere eksempler på dette hos Bufdir. Bufdir er en farlig organisasjon spessielt denne Mari Trommald Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke noen mastergrad vil hjelpe nevneverdig utenom at de får 100 000,- i økt årslønn taushetsplikten er noe de gjemmer seg bak tror meg jeg har jobbet på kirkegård og sett hva som skjer når man setter feil mennesker til å lukke graver og det som er og synes er groteskt jeg tenker ofte på de pårørende som forlot graven gråtende uvitende om hva som skjedde 20 minutter senere ble forklart at det var bare ett skall og sjelen var borte men var det riktig og maltraktere folk for det ? Svaret mitt er nei Uempatiske mennesker finnes dessverre overalt. Om en mastergrad vil bidra til å forbedre situasjonen gjenstår å se, men det er en grunn til at den innføres. Taushetsplikten er svært streng, fordi den er i tråd med Norges lover. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Det burde vært 53 rettsaker men min kom aldri opp var på barnehjemmet det så beskylde de snille pappa for dette ☹️❤️🕯️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke de som har skapt problemer er de rette til å løse dem sorry Synd at du tenker slik og det du har opplevd tidligere. Finnes flinke og kunnskapsfulle psykologer og sykepleiere som gjerne ønsker å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Bufdir er en farlig organisasjon spessielt denne Mari Trommald Siktet mer til det som står der av hva voksne skal se etter. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Uempatiske mennesker finnes dessverre overalt. Om en mastergrad vil bidra til å forbedre situasjonen gjenstår å se, men det er en grunn til at den innføres. Taushetsplikten er svært streng, fordi den er i tråd med Norges lover. Ja det gjør jo det men spesielt når det er ondskap og det ikke nytter og si noe ☹️ jeg tror ikke det vil hjelpe så lenge de følger Norsk lov og ikke EMK EMD er kun en dommer i Norge som har dømt etter det de gjemmer seg bak den det har jeg selv sett de har til og med taushetsplikt ovenfor meg i noe som gjelder meg Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tja hadde håpet og få 84 åring hit i løpet av ettermiddagen/søndag 😀 Fremtidens elektriker❣️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Siktet mer til det som står der av hva voksne skal se etter. Ja men det er feil det også Mari Trommald er farlig det kjenner jeg flere som sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå