Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nei, og ikke skal Cassidy Tvillingene prøve heller.☹️☹️👎👎 Håpte på noe kleine historier nå. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Nå ønsker jeg dere en riktig god natt alle sammen, for nå skal jeg sove 😴😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Håpte på noe kleine historier nå. Cassidy Tvillingene trenger ikke Tinder for å ha kleine historier vet du.🤣🤣😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Entern skrev (Akkurat nå): Nå ønsker jeg dere en riktig god natt alle sammen, for nå skal jeg sove 😴😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Vi lurer på om du er på Lillehammer denne helgen??😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene trenger ikke Tinder for å ha kleine historier vet du.🤣🤣😉😉 Dere flørter noe da. 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Dere flørter noe da. 😉 Cassidy Tvillingene flørter litt med guttene og jentene som er sommervikarer på Shellstasjonen.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene flørter litt med guttene og jentene som er sommervikarer på Shellstasjonen.😉😉 Hva om dem blir forelsket i dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Hva om dem blir forelsket i dere? Blir de forelsket i Cassidy Tvillingene så blir de forelsket i oss, men vi kommer til å være tydelige og knallharde på at vi ikke er interesserte i kjæresteforhold.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Blir de forelsket i Cassidy Tvillingene så blir de forelsket i oss, men vi kommer til å være tydelige og knallharde på at vi ikke er interesserte i kjæresteforhold.😊😊 Men venner er greit? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men venner er greit? Tja, Cassidy Tvillingene liker godt å ha forumvenner, men vi er dessverre litt mer skeptiske til å ha venner i The Real Life, der har vi ikke så mange venner. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tja, Cassidy Tvillingene liker godt å ha forumvenner, men vi er dessverre litt mer skeptiske til å ha venner i The Real Life, der har vi ikke så mange venner. Skjønner den. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Skjønner den. Cassidy Tvillingene har ingen nære venner, der har vi bare hverandre. Men vi har noen få venner i Real Life som vi kan prate med på butikken eller på Gmail og sånn, men vi prater aldri om personlige ting med dem ansikt til ansikt.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ingen nære venner, der har vi bare hverandre. Men vi har noen få venner i Real Life som vi kan prate med på butikken eller på Gmail og sånn, men vi prater aldri om personlige ting med dem ansikt til ansikt.😊😊 Nei å dele er oftest ikke smart. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Nei å dele er oftest ikke smart. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi som har opplevd både fysisk og psykisk vold i fra våre to alkoholiserte foreldre i hele oppveksten vår og vi har også opplevd mobbing gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen, vi vet hvor lite smart det er å dele sånne ting. Vi har bare delt dette med forumvenner her inne som vi stoler på. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi som har opplevd både fysisk og psykisk vold i fra våre to alkoholiserte foreldre i hele oppveksten vår og vi har også opplevd mobbing gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen, vi vet hvor lite smart det er å dele sånne ting. Vi har bare delt dette med forumvenner her inne som vi stoler på. Enig, mye burde man holde for seg selv og fagfolk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Enig, mye burde man holde for seg selv og fagfolk. Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, det verste fra oppveksten vår deler vi bare med fastlegen og psykologen vår. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja det er Cassidy Tvillingene enige i, det verste fra oppveksten vår deler vi bare med fastlegen og psykologen vår. Jeg har alltid foretrukket å være venner med eldre fordi de ofte følger sosiale regler bedre. Dessverre kan dem misbruke og derfor føler jeg meg ikke trygg på å dele alt med fagfolk. Når folk sier dem er snille så er dem ofte slemme. Best å ikke prøve. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid foretrukket å være venner med eldre fordi de ofte følger sosiale regler bedre. Dessverre kan dem misbruke og derfor føler jeg meg ikke trygg på å dele alt med fagfolk. Når folk sier dem er snille så er dem ofte slemme. Best å ikke prøve. Akkurat det som du sier der, har Cassidy Tvillingene opplevd mye av i oppveksten vår, vi har til og med blitt sviktet av våre egne foreldre. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Akkurat det som du sier der, har Cassidy Tvillingene opplevd mye av i oppveksten vår, vi har til og med blitt sviktet av våre egne foreldre. Det er vanskelig å skulle stole på noen igjen. Tror dessverre det ikke er fullt mulig. Tenker ofte at folk som vil noe godt ofte har dårlige hensikter, noe som er vanskelig å se på forhånd. Endret 30. august av Kassettspiller Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det er vanskelig å skulle stole på noen igjen. Tror dessverre det ikke er fullt mulig. Tenker ofte at folk som vil noen godt ofte har dårlige hensikter, noe som er vanskelig å se på forhånd. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Vi vet at vi aldri kommer til å få noe godt eller bra forhold til foreldrene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå