Martelè Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Jeg trengte et avbrekk fra musikken og nå samarbeider jeg med 2 kunstnere for å lage et 2D spill. Merkelig verden 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Vanlige og kjedelige rør da😔 Ja det er det da 😀 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det da 😀 Har det skjedd at du har ødelagt rør med gravemaskinen? Veldig søt gravemaskin. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Har det skjedd at du har ødelagt rør med gravemaskinen? Veldig søt gravemaskin. Nei har ikke det 😀 ka veldig søt 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei har ikke det 😀 ka veldig søt Ser ut som den kan velte lett. Tenker er på tide å lakkere den rosa! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Ser ut som den kan velte lett. Tenker er på tide å lakkere den rosa! Ja de kan det 😀 ja rosa 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Martelè skrev (35 minutter siden): Jeg trengte et avbrekk fra musikken og nå samarbeider jeg med 2 kunstnere for å lage et 2D spill. Merkelig verden Det blir bra 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja de kan det 😀 ja rosa Hvordan har du tid til å være på mobilen din nå? Blir det noe fredagskos i dag? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Hvordan har du tid til å være på mobilen din nå? Blir det noe fredagskos i dag? Nei går bra det ? 😀 Blir mye pauser under en slik jobb 😀😀 det får vi se 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Nei går bra det ? 😀 Blir mye pauser under en slik jobb 😀😀 det får vi se 😀😀 Ja, det blir nok det. Pauser er viktig.😉 Må jo kose deg i ferien da, spesielt i helgen!🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, det blir nok det. Pauser er viktig.😉 Må jo kose deg i ferien da, spesielt i helgen!🥳 Ja det gjør det 😀 ja skal det 🥳 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør det 😀 ja skal det 🥳 Vørterøl er godt! Kan også blande det med cola! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Vørterøl er godt! Kan også blande det med cola! Ja det er godt 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er godt 😀😀 Trodde jeg var den eneste som viste om kombinasjonen😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Trodde jeg var den eneste som viste om kombinasjonen😋 Ja 😋 Hanixen er like søt som @Kassettspiller de må begge lakkeres rosa 😋😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja 😋 Hanixen er like søt som @Kassettspiller de må begge lakkeres rosa 😋😋 ROSA!!!!!! 🦄🫧💗 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (3 timer siden): GOD FREDAG!!!!!! Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Kassettspiller skrev (3 timer siden): 💚💚 ♥️♥️ Tussi skrev (5 timer siden): Det er artig å fise, men det kan bli litt mye noen ganger 😁😁😁 Ja Cassidy Tvillingene ser den.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): ROSA!!!!!! 🦄🫧💗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det er det da 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Rapporter Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Skal dere farge håret rosa?😉 Helt uaktuelt for meg med rosa hår. 💗 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå