Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at slurping kan man gjøre noe med, men fising og raping må alle mennesker gjøre det er sånn evolusjonen har utviklet oss mennesker.😊😊 Kan jeg få lov til å hoste? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Tussi skrev (1 minutt siden): Enig 😅😅😅😅❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. Cassidy Tvillingene tenker at da er Bergen byen for deg for her har vi regn. Ja Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene. Cassidy Tvillingene tenker at da er Bergen byen for deg for her har vi regn. Ja, men liker å ha mer kjennskap til byen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Går jo ann å rape i stillhet eller la være da. 😉 Vanskelig og rape stille 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kan jeg få lov til å hoste? Ja Cassidy Tvillingene mener det samme om både hosting, nysing, hikking og gjesping. Det er en del av det vi bare må. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men liker å ha mer kjennskap til byen. Ja det forstår Cassidy Tvillingene, men vi kan anbefale Bergen for det er en nydelig by.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Fising og raping er en del av menneskeheten 😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️ Noen deler av menneskeheten er ikke moralsk bra. 😉 Men akkurat det er nok lov, men kan gjøres mer diskre. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vanskelig og rape stille 😉 Det er øvelse som skal til😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har hatt regn her i Bergen stor sett hele juni, juli og snart hele august. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene mener det samme om både hosting, nysing, hikking og gjesping. Det er en del av det vi bare må. Jeg gjespet når jeg leste ordet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vanskelig og rape stille 😉 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er øvelse som skal til😉 Cassidy Tvillingene vet at mennesker som sliter med mye magesyre ikke kan styre volumet på raping hvor mye de hadde øvd.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at mennesker som sliter med mye magesyre ikke kan styre volumet på raping hvor mye de hadde øvd.😊😊 Nei, men da skal dem få gjøre sitt.😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg gjespet når jeg leste ordet. Ja det gjorde Cassidy Tvillingene også, for gjesping er smittsomt.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja det gjorde Cassidy Tvillingene også, for gjesping er smittsomt.🤣🤣👍👍 Ja, merkelig hvordan det fungerer! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, men da skal dem få gjøre sitt.😉 Cassidy Tvillingene elsker å rape høyt og tostemt.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, merkelig hvordan det fungerer! Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😉😉🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker å rape høyt og tostemt.🤣🤣👍👍 Så lenge det ikke skader noen så er det bra! (Kan raping skade fysisk?) Som autist maskerer jeg mye av personligheten min, så det er ikke uvant for meg å være høflig 24/7. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også.😉😉🤣🤣👍👍 Håper noen tar doktorgrad i dette! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Så lenge det ikke skader noen så er det bra! (Kan raping skade fysisk?) Som autist maskerer jeg mye av personligheten min, så det er ikke uvant for meg å være høflig 24/7. Cassidy Tvillingene mener at det kan være farlig for oss mennesker i lengden hvis vi holder tilbake raping og promping for da kan vi skade spiserøret magen og tarmene, det har vi lest. Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Håper noen tar doktorgrad i dette! Det håper Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå