Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene våknet opp for cirka 2 timer siden etter ettermiddagsluren vår.🤣🤣👍👍 Blir det fisking i dag? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det er nok opp til fagfolket tenker jeg. Vi fikk prøvd å slukke brann med vannslage og brannslukker!🔥 Og Cassidy Tvillingene gjetter at de som var størst i kjeften, slokket brannen med å spytte på flammene.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Blir det fisking i dag? Cassidy Tvillingene fisker hver dag fra 1. mai-30. september men vi har fisketurene våre klokken 06.00. om morgenen. Og i dag fikk vi noen småmakreller.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 28. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene fisker hver dag fra 1. mai-30. september men vi har fisketurene våre klokken 06.00. om morgenen. Og i dag fikk vi noen småmakreller.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 Hva sa makarellene? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Det er nok opp til fagfolket tenker jeg. Vi fikk prøvd å slukke brann med vannslage og brannslukker!🔥 FIREHOUSE Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): FIREHOUSE Drømmen for pyromaner🔥 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva sa makarellene? De sa kom å spis oss, og da måtte Cassidy Tvillingene bare spise de.😜😜 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): De sa kom å spis oss, og da måtte Cassidy Tvillingene bare spise de.😜😜 Hvordan overlever dere i luft? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sånn er det hos Cassidy Tvillingene etter at vi spiser chili.🌶️🌶️😜😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hvordan overlever dere i luft? Det er Cassidy Tvillingene sin hemmelighet.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): @Maskinfører 🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august MR SPEED skrev (5 minutter siden): FIREHOUSE 😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene sin hemmelighet.😉😉 Hvorfor valgte dere meg? Plis ikke spis meg, fordi jeg er mamma til masse barn. Jeg skal gi dere alt. Å DERE PLIS IKKE TA MEG HJEEELLLPPP!!!!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Drømmen for pyromaner🔥 Nei 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Nei Det er en sang også ja. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hvorfor valgte dere meg? Plis ikke spis meg, fordi jeg er mamma til masse barn. Jeg skal gi dere alt. Å DERE PLIS IKKE TA MEG HJEEELLLPPP!!!!! Cassidy Tvillingene tenker at makrellen biter på alt, og da blir den fanget. Og makrellen er en gave fra Njord som vikingene sier.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august MR SPEED skrev (5 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene synes at det er en Megabra KISS sang.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at makrellen biter på alt, og da blir den fanget. Og makrellen er en gave fra Njord som vikingene sier.😉😉 God mat da🐟 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå