Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Gråpus som fløtta i 2023 ☹️☹️☹️😻😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tror ikke du må det med praksiskandidat da er det kun elektro hva skal en med naturfag og gymnastikk for å koble brytere sikringer og div ? 😀 Tror du kun trenger å ta opp historie, matematikk, naturfag og norsk. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tror du kun trenger å ta opp historie, matematikk, naturfag og norsk. Hva faen skal en med det ? 😀Matematikk er jo greit da 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hva faen skal en med det ? 😀Matematikk er jo greit da 😀 Ikke spør meg, jeg er ikke udir. Men tror du kun trenger å ta opp dem i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (9 minutter siden): Gråpus som fløtta i 2023 ☹️☹️☹️😻😻😻 🧡 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 🧡 ❤️😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ikke spør meg, jeg er ikke udir. Men tror du kun trenger å ta opp dem i tillegg. Jeg vet det 😋 nei mener det kun er faget 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg vet det 😋 nei mener det kun er faget Etter min mening er det mye bortkastet pensum på vgs. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august (endret) Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Etter min mening er det mye bortkastet pensum på vgs. Ja er det 😀 du slipper fellesfag men må gå på dag/kveldsskolen i faget du skal utdanne deg i 😀 så blir utregning av strøm lover og forskrifter sikkert 😀 Nek 399 og Nek 400 Endret 28. august av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er det 😀 du slipper fellesfag men må gå på dag/kveldsskolen i faget du skal utdanne deg i 😀 så blir utregning av strøm lover og forskrifter sikkert 😀 Du slipper fellesfag om du blir praksiskandidat (5 år). 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Du slipper fellesfag om du blir praksiskandidat (5 år). Ja det kom en ny ordning i 2018/2019 fagbrev på jobb eller hva det heter 😀 hehe halvparten av det materiellet man kjøper idag er ikke lovlig kun pga det er EU (Dårlig klassifisering) som Tor fortalte meg Nemko godkjenning mangler det 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det kom en ny ordning i 2018/2019 fagbrev på jobb eller hva det heter 😀 hehe halvparten av det materiellet man kjøper idag er ikke lovlig kun pga det er EU (Dårlig klassifisering) som Tor fortalte meg Nemko godkjenning mangler det 😋 Mye regler man må forholde seg til. Du får velge 4 år med fag eller 5 år uten fellesfag da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Elendig Arbeid @Kassettspiller ? 🤔😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Mye regler man må forholde seg til. Du får velge 4 år med fag eller 5 år uten fellesfag da. For meg uten skolegang blir det 5 år 🥰😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Elendig Arbeid @Kassettspiller ? 🤔😉 Brannskade? Kan bli veldig varmt der så. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Brannskade? Kan bli veldig varmt der så. Det skapet var jo helt nytt 🤔😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): For meg uten skolegang blir det 5 år 🥰😉 Tenker det er bra. Men skifter du jobb da? Eller vil du bare ha fagbrevet? Kanskje bli rørlegger når du først er i gang? 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 28. august Del Skrevet 28. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det skapet var jo helt nytt 🤔😉 Ser ut som det har vært dårlig tilskrudd. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Det som blir mest spennende er å strømsette samleskinna for den skjønte ikke jeg noe av ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. august Forfatter Del Skrevet 28. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ser ut som det har vært dårlig tilskrudd. Mye mulig er fra Byggebolig.no 🤔 mange skulle ikke hatt fagbrev 😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå