Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jo 😀 Hva om du egentlig juger? 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Man blir det man spiser, så det er derfor @Maskinfører og dem ble sprø! 😵 Ja man blir det 🥰🥰😀😀👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det ja jeg også 🥰 Pizza eller pastarett? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det var det Cassidy Tvillingene også gjettet. Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Pizza eller pastarett? Pizza 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Pizza eller pastarett? Begge deler 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva om du egentlig juger? 😉 Nei ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei ☹️ Hadde vært rart å juge om uansett.😉 Du har jo jobbet med mye ulikt i løpet av livet ditt! Maskinfører skrev (3 minutter siden): Pizza 😀 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Begge deler 😀 Skulle tro Fru Maskinfører ble lei av pizza, siden hun jobber på bensinstasjon? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hadde vært rart å juge om uansett.😉 Du har jo jobbet med mye ulikt i løpet av livet ditt! Skulle tro Fru Maskinfører ble lei av pizza, siden hun jobber på bensinstasjon? Ja det blir mye rart når man ikke har noen utdannelse begynte i 2007 😀 neida hu er ikke lei av pizza 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😀😀 Cassidy Tvillingene synes at vi har det koselig her inne nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at vi har det koselig her inne nå.🥰🥰 Ja vi har det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det blir mye rart når man ikke har noen utdannelse begynte i 2007 😀 neida hu er ikke lei av pizza 😀 Blir mye rart for dem som har master og bachelor også. 😉 Sikkert litt vanskelig å bli lei av pizza.😊 Personlig hadde jeg ikke taklet slik mat etter 8 timers skift! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi har det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker den hyggelige og koselige stemningen her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Blir mye rart for dem som har master og bachelor også. 😉 Sikkert litt vanskelig å bli lei av pizza.😊 Personlig hadde jeg ikke taklet slik mat etter 8 timers skift! Cassidy Tvillingene har hatt ukemenyen vår i et par år nå, og vi er ikke lei.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt ukemenyen vår i et par år nå, og vi er ikke lei.😊😊 Matretter blir jeg sjeldent lei av, men lukten ødelegger mye av matlysten. Blir derfor å drikke kalorier, lage mat med lite lukt eller holde for nesen! 🤣 Endret 27. august av Kassettspiller Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Matretter blir jeg sjeldent lei av, men lukten ødelegger mye av matlysten. Blir derfor å drikke kalorier, lage mat med lite lukt eller holde for nesen! 🤣 OK, Cassidy Tvillingene forstår og vi tenker at sånt må være slitsomt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker den hyggelige og koselige stemningen her inne.🥰🥰 Ja det er det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene forstår og vi tenker at sånt må være slitsomt. Sliter mye med kvalme når det kommer til matlukt og da sliter man ofte med matinntak. Heldigvis har jeg fått i meg mer det siste året! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Blir mye rart for dem som har master og bachelor også. 😉 Sikkert litt vanskelig å bli lei av pizza.😊 Personlig hadde jeg ikke taklet slik mat etter 8 timers skift! Ja det gjør det 😉 ja er jo det 😀 nei det forstår jeg 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene fikk plutselig lyst på Cheeseburgere med Bacon og Ostebaconpølser fra Shellstasjonen nå.🧀🧀🍔🍔🥓🥓🧀🧀🌭🌭🥓🥓😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå