MR SPEED Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det er trommisen i KISS. Må rette litt på 90% rett er den originale trommeslageren i kiss fra 1973 til 1979 1980 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Space Ace var vel ikke trommis? Nei men det bildet i sted var av Peter Criss og han er trommisen i KISS, det vet Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nei men det bildet i sted var av Peter Criss og han er trommisen i KISS, det vet Cassidy Tvillingene. Ja, det stemmer Og så har vi Paul og Gene også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Må rette litt på 90% rett er den originale trommeslageren i kiss fra 1973 til 1979 1980 Men Cassidy Tvillingene har lært mye av deg om KISS.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene har lært mye av deg om KISS.♥️♥️ Hvem er bassisten i kiss Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Ja, det stemmer Og så har vi Paul og Gene også. 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvem er bassisten i kiss Gene 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Gene Eller the demon 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvem er bassisten i kiss Cassidy Tvillingene svarer Gene Simmons. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Del Skrevet 27. august Pal Fungi skrev (1 time siden): Tenk hvis det er @Maskinfører som gjemmer seg bak masken 😧 Ja tenk om det 😀😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Ja det har vi hatt og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det har vi hatt og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en fintirsdagskveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Del Skrevet 27. august (endret) Sånn da har jeg fått henta meg en Chint (Cenika) Jordfeilautomat 20A C-Karaktrestikk så nå skal jeg ikke bli stoppet fra å Sveise 😀😀 Endret 27. august av Maskinfører Som vanlig glemte Bilde 😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Sånn da har jeg fått henta meg en Chint (Cenika) Jordfeilautomat 20A C-Karaktrestikk så nå skal jeg ikke bli stoppet fra å Sveise 😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Fant barbere maskinen min nå slipper jeg SORRY CC OZZY & OZZIE se ut som john lennon❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ selv om jeg vil å har lyst da 👉😍👈 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (9 minutter siden): Sånn da har jeg fått henta meg en Chint (Cenika) Jordfeilautomat 20A C-Karaktrestikk så nå skal jeg ikke bli stoppet fra å Sveise 😀😀 Har sveisa en gang den satt seg fast da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Fant barbere maskinen min nå slipper jeg SORRY CC OZZY & OZZIE se ut som john lennon❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ selv om jeg vil å har lyst da 👉😍👈 MR SPEED skrev (1 minutt siden): YEAH Cassidy Tvillingene synes at du skal se ut som John & George så ut i 1969.😜😜🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at du skal se ut som John & George så ut i 1969.😜😜🥰🥰 YEAH YEAH I LIKE IT NOOOOO I LOVE IT OZZY & OZZIE Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Del Skrevet 27. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Har sveisa en gang den satt seg fast da Sveisa med pinner du da 😀 MMA sveising 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå