Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august Hvor ble @Kassettspiller av ? ☹️☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hvor ble @Kassettspiller av ? ☹️☹️☹️ Her! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Her! Hei 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hei 😋 Hei!!!!!!! 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Sviskepott skrev (På 24.8.2024 den 3:17 PM): Har noen av dere laget stekt egg i vaffeljern el.l. før? Vurderer å teste. En dag. Nei hakke det ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hei!!!!!!! Findus 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Findus 😻😻 JA!!! Barndomsbøker! 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): JA!!! Barndomsbøker! PC spill også 🥰 Findus ❤️😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): PC spill også 🥰 Findus ❤️😻 Hadde det spillet! Husker man kunne dyrke og "pynte" planter i drivhuset. Det fikk meg til å ville bli gartner som barn. 😍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hadde det spillet! Husker man kunne dyrke og "pynte" planter i drivhuset. Det fikk meg til å ville bli gartner som barn. 😍 Jeg også samt Mulle Mekk husker du Findus ødela senga ? Pettersen ble liten og Findus ble stor ? Ja fint spill 😍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg også samt Mulle Mekk husker du Findus ødela senga ? Pettersen ble liten og Findus ble stor ? Ja fint spill 😍 Jeg husker også Mulle Mekk! Bygge biler og gjøre masse rart. Målet mitt var bare å bygge minst mulig på bilen og se om det fungerte.😆 Husker ikke da Findus ødela sengen, men husker Da katten Findus var liten.😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (39 minutter siden): Hei!!!!!!! Kassettspiller skrev (33 minutter siden): JA!!! Barndomsbøker! Cassidy Tvillingene Digger Findus.😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (42 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er knallbra.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er knallbra.🥰🥰 Ja enig 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Jeg husker også Mulle Mekk! Bygge biler og gjøre masse rart. Målet mitt var bare å bygge minst mulig på bilen og se om det fungerte.😆 Husker ikke da Findus ødela sengen, men husker Da katten Findus var liten.😍 Ja mulle er morsom 😋 ja samme her uten ratt og bremser så ender det i grøfta 😋 ja Findus ønsket og bli stor og når han våkna var senga ødelagt 😋 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja mulle er morsom 😋 ja samme her uten ratt og bremser så ender det i grøfta 😋 ja Findus ønsket og bli stor og når han våkna var senga ødelagt 😋 Fikk nesten lyst til å reise til barndomshjemmet og spille Gubben og Katten i hagen. Endret 27. august av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja enig 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er 100% enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/jay_jay_french_admits_he_only_watched_acdc_with_axl_rose_to_see_how_bad_he_looked_compares_acdc_with_brian_johnson_to_van_halen_with_sammy_hagar.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå