Kassettspiller Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kjent @MR SPEED siden 7. desember 2018, han er den av våre forumvenner som vi har kjent lengst. og han og vi er gode venner, så det finnes ikke skummelt i det hele tatt.😊😊🥰🥰 Dere er overalt og vet mye om mange! 😉 Ta en kaffekopp siden dere er på et oppdrag. Dere får krangle om kaffekoppen om dere ikke ønsker å dele. Skulle gjerne gitt dere kjeks, men @Maskinfører har spist opp alt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Dere er overalt og vet mye om mange! 😉 Ta en kaffekopp siden dere er på et oppdrag. Dere får krangle om kaffekoppen om dere ikke ønsker å dele. Skulle gjerne gitt dere kjeks, men @Maskinfører har spist opp alt! Cassidy Tvillingene tar eller kjøper to kaffekopper så har vi en hver og sånn blir det ingen krangel vet du.☕☕😉😉 Cassidy Tvillingene har rikelig med kjeks i kjøkkenskapet vårt.🍪🍪😉😉😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (25 minutter siden): Dette hørtes litt skummelt ut! 😵 Jeg er ikke farlig slapp av er snill som et lam når du blir skjent med meg da 😃😃da vet du du Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke farlig slapp av er snill som et lam når du blir skjent med meg da 😃😃da vet du du Cassidy Tvillingene kan bekrefte det, vi synes at du er kjempesnill og kjempegrei du vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Dette hørtes litt skummelt ut! 😵 Jo er veldig snill er 54 år slitt med angst noen ganger troser jeg angsten å driter i angsten å frem bringer den exe se HALO Å FALLUOT Serien samme med musikk da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jo er veldig snill er 54 år slitt med angst noen ganger troser jeg angsten å driter i angsten å frem bringer den exe se HALO Å FALLUOT Serien samme med musikk da ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Loggers av nå trøtt nå de her er til alle søte pene nydelige venner 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august MR SPEED skrev (1 minutt siden): Loggers av nå trøtt nå de her er til alle søte pene nydelige venner Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for fine Legoroser og fine emojier.🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene tar eller kjøper to kaffekopper så har vi en hver og sånn blir det ingen krangel vet du.☕☕😉😉 Cassidy Tvillingene har rikelig med kjeks i kjøkkenskapet vårt.🍪🍪😉😉😋😋 Kjeks i kjøleskapet? Sant det. Dere krangler jo aldri. 💚 Krangler med meg selv hele tiden. MR SPEED skrev (14 minutter siden): Jeg er ikke farlig slapp av er snill som et lam når du blir skjent med meg da 😃😃da vet du du Godt å vite. Tvillingene er gode venner med snille folk. 😁 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Loggers av nå trøtt nå de her er til alle søte pene nydelige venner @Maskinfører elsker vel røde roser?🌹 Utrolig fint sett. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Kjeks i kjøleskapet? Sant det. Dere krangler jo aldri. 💚 Krangler med meg selv hele tiden. Godt å vite. Tvillingene er gode venner med snille folk. 😁 @Maskinfører elsker vel røde roser?🌹 Utrolig fint sett. Cassidy Tvillingene har også hjemmebakte hvitløkskjeks i kjøkkenskapet vårt.🧄🧄🍪🍪😋😋 Ja og vi kan bekrefte at @MR SPEED er veldig snill, og du kommer til å like han veldig godt når du blir kjent med han.🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også hjemmebakte hvitløkskjeks i kjøkkenskapet vårt.🧄🧄🍪🍪😋😋 Hysj... Maskinfører spiser opp alt... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hysj... Maskinfører spiser opp alt... Det går bra, for Cassidy Tvillingene baker bare mer. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (29 minutter siden): Kjeks i kjøleskapet? Sant det. Dere krangler jo aldri. 💚 Krangler med meg selv hele tiden. Godt å vite. Tvillingene er gode venner med snille folk. 😁 @Maskinfører elsker vel røde roser?🌹 Utrolig fint sett. Det er bra 🌹🌹 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (57 minutter siden): Dere er overalt og vet mye om mange! 😉 Ta en kaffekopp siden dere er på et oppdrag. Dere får krangle om kaffekoppen om dere ikke ønsker å dele. Skulle gjerne gitt dere kjeks, men @Maskinfører har spist opp alt! Ja jeg har det 🤣🤣😀😀🍘🍘🍪🍪 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finmandagskveld.♥️♥️ Ja det har vi og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det har vi og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har det bra, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg har det 🤣🤣😀😀🍘🍘🍪🍪 🤣🤣👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra 🌹🌹 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Det går bra, for Cassidy Tvillingene baker bare mer. Da flytter han inn. Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja jeg har det 🤣🤣😀😀🍘🍘🍪🍪 Ikke lov å stjele! Etter alle kakene Maskinfører har spist så har han blitt til en... ..kake!🍪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Da flytter han inn. Ikke lov å stjele! Etter alle kakene Maskinfører har spist så har han blitt til en... ..kake!🍪 Cassidy Tvillingene har ingenting i mot at en sånn hyggelig og koselig kar som @Maskinfører flytter inni kjekslageret vårt.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ingenting i mot at en sånn hyggelig og koselig kar som @Maskinfører flytter inni kjekslageret vårt.😉😉 Men han er jo en varmeovn... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august Den sveisinga ble jo bare drit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå