Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer 😆😆 Men Cassidy Tvillingene tenker at det er mest Manda Morra Blues for deg de helgene du har vært hos faren din på Lillehammer og skal på jobb om mandagen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene tenker at det er mest Manda Morra Blues for deg de helgene du har vært hos faren din på Lillehammer og skal på jobb om mandagen.😉😉 Ja det stemmer, da blir det opp grytidlig, 2 timer tog og rett på jobb 😅😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Entern skrev (1 minutt siden): 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også å høre at dere har det bra.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer, da blir det opp grytidlig, 2 timer tog og rett på jobb 😅😅 Ja da tenker Cassidy Tvillingene at du nesten kan spille Beatlessangen A Hard Day`s Night.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Pal Fungi skrev (2 timer siden): K.A.K.er 🍘🍘🍪🍪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): K.A.K.er 🍘🍘🍪🍪 Cassidy Tvillingene Megadigger Kakemonsteret. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Frukt smaker så mye bedre en kaker!🍎🍐 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Frukt smaker så mye bedre en kaker!🍎🍐 Der er Cassidy Tvillingene helt enige med deg.🍎🍎🍏🍏🍐🍐😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger Kakemonsteret. Ja jeg også Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også Hva i alle dager skjer med profilbildet ditt? 🍪 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hva i alle dager skjer med profilbildet ditt? 🍪 Cassidy Tvillingene Digger det nye profilbildet til @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skjer med profilbildet ditt? 🍪 ÅHH K.A.K.er det er bare og få dem unna 🍪 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger det nye profilbildet til @Maskinfører Ja jeg også Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): ÅHH K.A.K.er det er bare og få dem unna 🍪 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå