Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bare vent til dama tar hele sengeplassen og sine ISKALDE FØTTER på ryggen din! 🥶 Ja det blir deilig 🥶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er kjempebra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det blir deilig 🥶 Er du en varmeovn @Maskinfører? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kjempebra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er du en varmeovn @Maskinfører? Ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at vi har en koselig prat her inne nå i natt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja Billigere strømregning på deg da. Dama får kjøle deg ned. 🥰 Men nå må jeg spare på innlegg, så da får jeg bare lese all tullet dere holder på med.🤣 Jeg er nok den mest seriøse av alle her i tråden. Mjau mjau? mjau? mjau @Maskinfører 🍓🥛 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Billigere strømregning på deg da. Dama får kjøle deg ned. 🥰 Men nå må jeg spare på innlegg, så da får jeg bare lese all tullet dere holder på med.🤣 Jeg er nok den mest seriøse av alle her i tråden. Mjau mjau? mjau? mjau @Maskinfører 🍓🥛 Nå fikk Cassidy Tvillingene lyst på jordbær yoghurt når vi ser disse emojiene der.🍓🍓🥛🥛🥄🥄😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 time siden): Billigere strømregning på deg da. Dama får kjøle deg ned. 🥰 Men nå må jeg spare på innlegg, så da får jeg bare lese all tullet dere holder på med.🤣 Jeg er nok den mest seriøse av alle her i tråden. Mjau mjau? mjau? mjau @Maskinfører 🍓🥛 Billig og billig blir nok en del sveising på bilen hennes ja det går hu 🥰 ja du er nok det Mjau Mjau Mjau Mjau Mjau @Kassettspiller 🍓🍓 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at vi har en koselig prat her inne nå i natt.🥰🥰 Ja vi har det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi har det 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi har det hyggelig og koselig sammen her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (8 timer siden): Er du en varmeovn @Maskinfører? Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja @Maskinfører er en veldig varm person i alle fall 😊 1 Lenke til kommentar
Oknok Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august 9 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene har en skakkjørt døgnrytme siden vi er våkne om natten og sover om dagen.😊😊 I deleted may døgnrythm. (For å sitere noe som aldri ble sagt i The Julekalender.) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (42 minutter siden): @Maskinfører er en veldig varm person i alle fall 😊 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Oknok skrev (27 minutter siden): I deleted may døgnrythm. (For å sitere noe som aldri ble sagt i The Julekalender.) 😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Oknok skrev (30 minutter siden): I deleted may døgnrythm. (For å sitere noe som aldri ble sagt i The Julekalender.) Haha kunne fint vært med i The Julekalender 🤣👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (9 minutter siden): Haha kunne fint vært med i The Julekalender 🤣👍 🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august God ettermiddag fra regnfulle Ålesund 🌧️☔ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi har det hyggelig og koselig sammen her inne.🥰🥰 Ja det har vi 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Entern skrev (4 timer siden): @Maskinfører er en veldig varm person i alle fall 😊 Ja det stemmer det @Entern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå