Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du våken så sent? Får ikke sove får ikke sove før Fru Maskinfører ligger ved siden av meg og Tuss og andre pus ligger på brystkassa mi 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Får ikke sove får ikke sove før Fru Maskinfører ligger ved siden av meg og Tuss og andre pus ligger på brystkassa mi Da får du ikke sove på noen uker! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en skakkjørt døgnrytme siden vi er våkne om natten og sover om dagen.😊😊 Hehe 😊😊 på jobb spiser jeg lunsj klokken 10:00 så sover jeg lunsj fra klokken 11:00-12:00 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Da får Cassidy Tvillingene synge nattasanger vi da.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Da får du ikke sove på noen uker! Har ikke sovet sammenhengene på 14 år 😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe 😊😊 på jobb spiser jeg lunsj klokken 10:00 så sover jeg lunsj fra klokken 11:00-12:00 Cassidy Tvillingene synes at det høres helt toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe 😊😊 på jobb spiser jeg lunsj klokken 10:00 så sover jeg lunsj fra klokken 11:00-12:00 Har du lunsjpause i to timer? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Har ikke sovet sammenhengene på 14 år 😊😊 Det er faktisk ikke bra i det hele tatt! Håper virkelig du får fikset i dette ellers så... (vet ikke hva jeg skulle si her) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Cassidy Tvillingene tenker at han er en kar som vet å ordne seg han.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Har du lunsjpause i to timer? Nei har lunsj klokken 11;00 men den spiser jeg klokken 10:00 tar 5 minutter klokken 11:00 stopper jeg gravemaskina så stikker jeg beina ut av frontruta på gravemaskina så sovner jeg hysj i ikke si noe a er bare jeg som vet om detta 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det er faktisk ikke bra i det hele tatt! Håper virkelig du får fikset i dette ellers så... (vet ikke hva jeg skulle si her) Nei ekke det men alt ordner seg når kjærringa er i hus Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres helt toppers ut.👨🦰👩🦰👍👍 Det gjør det 👍👍 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei har lunsj klokken 11;00 men den spiser jeg klokken 10:00 tar 5 minutter klokken 11:00 stopper jeg gravemaskina så stikker jeg beina ut av frontruta på gravemaskina så sovner jeg hysj i ikke si noe a er bare jeg som vet om detta Det må vi ikke si til onkelen din 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ekke det men alt ordner seg når kjærringa er i hus Lettere sagt enn gjort! Tenk hvis dama tillater at du er oppe sent eller at hun tar hele sengeplassen!🤯 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei har lunsj klokken 11;00 men den spiser jeg klokken 10:00 tar 5 minutter klokken 11:00 stopper jeg gravemaskina så stikker jeg beina ut av frontruta på gravemaskina så sovner jeg hysj i ikke si noe a er bare jeg som vet om detta Sove i gravemaskinen? Du er nå en av favorittpersonene mine! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør det 👍👍 Det er Cassidy Tvillingene enige i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Det må vi ikke si til onkelen din Nei eller til Fru Maskinfører for da kan hun presse meg om hun ikke får vilja si Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Lettere sagt enn gjort! Tenk hvis dama tillater at du er oppe sent eller at hun tar hele sengeplassen!🤯 Sove i gravemaskinen? Du er nå en av favorittpersonene mine! Går som faen det takk i like måte Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Pal Fungi skrev (1 minutt siden): Det må vi ikke si til onkelen din Cassidy Tvillingene tenker at vi holder dette som hysj hysj.🤫🤫🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Går som faen det takk i like måte Bare vent til dama tar hele sengeplassen og sine ISKALDE FØTTER på ryggen din! 🥶 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå