Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (12 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene ser at nå nærmer klokken seg egg&bacon tid for oss.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at nå nærmer klokken seg egg&bacon tid for oss.😋😋 Ja men det blir jo godt 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja men det blir jo godt 😋😋 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det var digg.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det var digg.😋😋 Ja det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. august Forfatter Del Skrevet 24. august Begynner og ta form 😋 2 3 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Har noen av dere laget stekt egg i vaffeljern el.l. før? Vurderer å teste. En dag. 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Kassettspiller skrev (15 timer siden): Har "bare" Asperger og noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. Jeg har også Aspergers og ting som følger med der 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Sviskepott skrev (40 minutter siden): Har noen av dere laget stekt egg i vaffeljern el.l. før? Vurderer å teste. En dag. Aldri prøvd, men hvorfor ikke, panne, vaffeljern, toastjern, alt som har en overflate som blir varm kan brukes Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Fine pusekatter du har @Pal Fungi, kondolerer med Kompis, trist å høre at han døde så ung ❤️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Pal Fungi skrev (13 timer siden): Mjaudolf og Kompis sammen ❤️ Så fine 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august N-4K0 skrev (52 minutter siden): Jeg har også Aspergers og ting som følger med der Føler at man ofte har et elsk-hat-forhold til diagnosen. Jeg ble diagnostisert ganske sent, så det tar tid å finne ut hvor mye diagnosen faktisk påvirker meg. Det er godt å høre at man ikke er alene. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Maskinfører skrev (4 timer siden): Begynner og ta form 😋 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja det er bra 🥰 🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Kassettspiller skrev (2 timer siden): Føler at man ofte har et elsk-hat-forhold til diagnosen. Jeg ble diagnostisert ganske sent, så det tar tid å finne ut hvor mye diagnosen faktisk påvirker meg. Det er godt å høre at man ikke er alene. ❤️ Skulle gitt deg hjerte på innlegget, men har brukt opp kvota for i dag 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august N-4K0 skrev (1 minutt siden): Skulle gitt deg hjerte på innlegget, men har brukt opp kvota for i dag Da får dere begge to hjerter av meg 💙💙😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august N-4K0 skrev (1 minutt siden): Skulle gitt deg hjerte på innlegget, men har brukt opp kvota for i dag Cassidy Tvillingene tenker at du får feire med noe digg mat, at du har brukt opp likeskvoten din i dag.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Entern skrev (1 minutt siden): Da får dere begge to hjerter av meg 💙💙😊 Cassidy Tvillingene gir også hjerter til @Kassettspiller og til @N-4K0♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gir også hjerter til @Kassettspiller og til @N-4K0♥️♥️♥️♥️ ☘️☘️🍀🍀💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Entern skrev (Akkurat nå): ☘️☘️🍀🍀💚💚 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august N-4K0 skrev (7 minutter siden): Skulle gitt deg hjerte på innlegget, men har brukt opp kvota for i dag Rart at det er begrenset. Takk skal du ha da! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at du får feire med noe digg mat, at du har brukt opp likeskvoten din i dag.😉😉 Hva slags mat har dere spist i dag da? 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. august Del Skrevet 24. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Rart at det er begrenset. Takk skal du ha da! Hva slags mat har dere spist i dag da? 😉 Cassidy Tvillingene har vært på McDonalds og spist hver vår doble Quarter Pounder meny i kveld, det spiser vi fast hver fredag og lørdag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå