Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds tidligere i kveld.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Ja men det er godt 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men det er godt 😋😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Litt rart at han alltid sover når jeg skal hente han. Men du kan gjerne tilby meg kaffe eller jordbærmelk mens jeg venter. 🥛🍓☕ Ja han er jo ingen ungsau lenger bare vnt til du blir gammel 😻 ja det skal jeg 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja han er jo ingen ungsau lenger bare vnt til du blir gammel 😻 ja det skal jeg 😝 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja han er jo ingen ungsau lenger bare vnt til du blir gammel 😻 ja det skal jeg 😝 Tuss må få sove. Kaffe! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Lurer på hvordan fremtiden blir. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tuss må få sove. Kaffe! Lurer på hvordan fremtiden blir. Cassidy Tvillingene tenker ikke så mye på fremtiden, vi tar den som den kommer.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker ikke så mye på fremtiden, vi tar den som den kommer.😉😉 Liker egentlig ikke det selv, men nå gjør jeg det også.🙁 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋 Det er bra 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Tuss må få sove. Kaffe! Lurer på hvordan fremtiden blir. Ja han må det Ja kaffe Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 🤣🤣👍👍 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Liker egentlig ikke det selv, men nå gjør jeg det også.🙁 Cassidy Tvillingene har begge to slitt med sosialangst og depresjon siden vi var 14 år gamle, men vi har lært oss etter hvert å ikke prøve å bekymre oss så mye over fremtiden og litt andre forskjellige ting. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🤣🤣👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 😋😋 Cassidy Tvillingene synes også at det er knallbra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har begge to slitt med sosialangst og depresjon siden vi var 14 år gamle, men vi har lært oss etter hvert å ikke prøve å bekymre oss så mye over fremtiden og litt andre forskjellige ting. Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁 Har "bare" Asperger og noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja han må det Ja kaffe Kaffe Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁 Har "bare" Asperger og noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. Kaffe Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉 Cassidy Tvillingene har en god forumkompis her på Diskusjon som også har Asperger, han har også fortalt oss litt om sine vansker og problemer rundt det, han har pause fra forumet nå, men vi håper at han snart kommer tilbake her. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Av og til skjer ting og man må ta hensyn til det. Depresjon og sosial angst høres veldig krevende ut.🙁 Har "bare" Asperger og ei noen tilleggsvansker. Det er nok derfor jeg føler meg litt sprø når ting blir for uforutsigbart. de Kaffe Nå må du ikke gjøre fru Maskinfører sjalu. 😉 Nei skakke det 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en god forumkompis her på Diskusjon som også har Asperger, han har også fortalt oss litt om sine vansker og problemer rundt det, han har pause fra forumet nå, men vi håper at han snart kommer tilbake her. Ja, det er vanskelig å leve med det og det er jo 'usynlig', så jeg opplever stadig at folk sier jeg ikke har det. Det hjelper ikke at det er lite kunnskap om autisme hos jenter. Håper kompisen kommer tilbake snart. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er knallbra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei skakke det Har du kjøpt kaffemaskinen til fruen? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er knallbra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå