Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Er ung og dum, så er ikke helt sikker. Men skulle tro det er regelmessig søvn- og våkenhetssyklus som støtter fysisk og mental helse. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene er nok unge og dumme der vi også, siden vi tre er like gamle.🤣🤣👍👍 Jeg kunne vært mammaen deres.. Hjelpes meg 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august (endret) Oops Endret 23. august av Pal Fungi Ble dobbelpost Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Ja da trengs det Halloweeneffekter Hallowwen er en høytid som Cassidy Tvillingene er totalt likegyldige til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg kunne vært mammaen deres.. Hjelpes meg Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Jeg kunne vært mammaen deres.. Hjelpes meg Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi fortsatt trenger noen til å passe litt på oss her inne.😉😉 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi fortsatt trenger noen til å passe litt på oss her inne.😉😉 En veldig ung mamma da, men ikke umulig 😜 hehe 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): En veldig ung mamma da, men ikke umulig 😜 hehe Cassidy Tvillingene forstår.😜😜 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (8 minutter siden): Ja da trengs det Halloweeneffekter Jeg har bodd på bygden før, så han vet ikke at det ikke skremmer meg. 😉 Men dette må dere holde hemmelig, altså! Pal Fungi skrev (7 minutter siden): Jeg kunne vært mammaen deres.. Hjelpes meg Trodde ikke jeg skulle møte noen i min alder her inne. Men koselig at jeg fant tvillingene. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi fortsatt trenger noen til å passe litt på oss her inne.😉😉 Umulig siden dere er så ville. Jeg er rolig da. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Jeg har bodd på bygden før, så han vet ikke at det ikke skremmer meg. 😉 Men dette må dere holde hemmelig, altså! Trodde ikke jeg skulle møte noen i min alder her inne. Men koselig at jeg fant tvillingene. Umulig siden dere er så ville. Jeg er rolig da. Cassidy Tvillingene er The Wild Irish Boy & The Wild Irish Girl. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Blir det god mat nå? Hvilke farger er det lov å bruke? Det kan kanskje virke som et dumt spørsmål, men ifølge alle andre finnes det ingen dumme spørsmål. Synes du burde lakkere bilen rosa!💗 Mjau mjau mjau?? mjauuuu! @Maskinfører prøver å skremme meg bort fra å låne Tuss. 👻 Oransje er lysene 😝 Nei du kan låne Tuss 😝😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en finfredagskveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Det er vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (21 minutter siden): Ser nesten ut som Halloweenlys 🎃 Ja gjør det Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Jeg er litt misunnelig på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi dem har mørkerødt hår. Synes det ofte ser så elegant ut. Maskinfører skrev (6 minutter siden): Oransje er lysene 😝 Nei du kan låne Tuss 😝😻 Så jeg kan komme og hente Tuss nå? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg er litt misunnelig på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi dem har mørkerødt hår. Synes det ofte ser så elegant ut. Så jeg kan komme og hente Tuss nå? Cassidy Tvillingene har begge to mørkerødt hår, melkehvit hud og grønne øyne.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er vi også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene lurer på om du har spist noe godt i kveld??🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har begge to mørkerødt hår, melkehvit hud og grønne øyne.😊😊 Jeg har egentlig bølgete hår, men skulle ønske jeg hadde krøller. Det ser så fint ut. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig bølgete hår, men skulle ønske jeg hadde krøller. Det ser så fint ut. Cassidy Tvillingene har glatt hår, men etternavnet vårt betyr krøllete hår. Og fornavnene våre betyr mørkhårede.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Jeg er litt misunnelig på @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi dem har mørkerødt hår. Synes det ofte ser så elegant ut. Så jeg kan komme og hente Tuss nå? Han ligger og sover Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du har spist noe godt i kveld??🥰🥰 Hveteboller enn der 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Hveteboller enn der 🥰🥰 Nam Nam, Cassidy Tvillingene har spist hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds tidligere i kveld.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Han ligger og sover Litt rart at han alltid sover når jeg skal hente han. Men du kan gjerne tilby meg kaffe eller jordbærmelk mens jeg venter. 🥛🍓☕ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå