Pal Fungi Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (9 minutter siden): Nei ☹️☹️ hu og pus ligger nok å sover 😀😻😻 Det tror jeg at jeg også skal, frøken Fungi er trøtt nå 🥱 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det 😋😋😀😀😻😻 Cassidy Tvillingene liker å kose oss med digg mat.😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (2 minutter siden): Det tror jeg at jeg også skal, frøken Fungi er trøtt nå 🥱 Cassidy Tvillingene håper du får sove godt @Pal Fungi😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å kose oss med digg mat.😋😋🥰🥰 Ja vi også 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper du får sove godt @Pal Fungi😴😴💤💤🥱🥱 Takk for det Så kommer kaptein Sabeltann å passer på dere landkrabber 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (5 minutter siden): Det tror jeg at jeg også skal, frøken Fungi er trøtt nå 🥱 Ja det er forståelig 😀😀😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (Akkurat nå): Takk for det Så kommer kaptein Sabeltann å passer på dere landkrabber 🏴☠️🏴☠️🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Håper både gamle og nye kompiser får en finfin fredag 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Entern skrev (3 timer siden): Håper både gamle og nye kompiser får en finfin fredag 😊😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Her er firkantrørene jeg nettopp var å kjøpte på Biltema planen er å sveise sammen ett materialstativ som skal monteres på planet til Pickupen som gjør frakt av materialer enkelt og billig til mine oppussingsprosjekter prisen var Totalt 680,- firkantrørene består av 4 Stk 20X20 og og 1 stk 25X25 som skal deles opp og som stativet skal trees nedi og skrus fast lakkeringa tenkt jeg og gjøre utover vinter,n på kalde kjølige kvelder så her blir det både sveising og lakkering 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Mitt nyeste verktøykjøp fra Jula en batteridrevet Vinkelsliper 499,- 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Kule lys ikke sant ? 😀 1 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Kule lys ikke sant ? 😀 Firmabilen? Maskinfører skrev (12 minutter siden): Her er firkantrørene jeg nettopp var å kjøpte på Biltema planen er å sveise sammen ett materialstativ som skal monteres på planet til Pickupen som gjør frakt av materialer enkelt og billig til mine oppussingsprosjekter prisen var Totalt 680,- firkantrørene består av 4 Stk 20X20 og og 1 stk 25X25 som skal deles opp og som stativet skal trees nedi og skrus fast lakkeringa tenkt jeg og gjøre utover vinter,n på kalde kjølige kvelder så her blir det både sveising og lakkering 😀 Skjønner lite av dette, men det virker bra. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (13 minutter siden): Her er firkantrørene jeg nettopp var å kjøpte på Biltema planen er å sveise sammen ett materialstativ som skal monteres på planet til Pickupen som gjør frakt av materialer enkelt og billig til mine oppussingsprosjekter prisen var Totalt 680,- firkantrørene består av 4 Stk 20X20 og og 1 stk 25X25 som skal deles opp og som stativet skal trees nedi og skrus fast lakkeringa tenkt jeg og gjøre utover vinter,n på kalde kjølige kvelder så her blir det både sveising og lakkering 😀 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Mitt nyeste verktøykjøp fra Jula en batteridrevet Vinkelsliper 499,- 😀 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Kule lys ikke sant ? 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Firmabilen? Skjønner lite av dette, men det virker bra. Nei privat 😀 har ikke firmabil 😀😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei privat 😀 har ikke firmabil 😀😋 Men har det mest med jobb å gjøre, med tanke på lysene? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei privat 😀 har ikke firmabil 😀😋 Maskinfører skrev (6 minutter siden): 👍👍 Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Firmabilen? Skjønner lite av dette, men det virker bra. Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ "God morgen" til dere! 🍀 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): "God morgen" til dere! 🍀 Tusen Takk, selv om du kan si omvendt godmorgen til Cassidy Tvillingene siden vi har en sånn skakkjørt døgnrytme begge to.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå