Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig 😊😊👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi synes at @Maskinfører er snill og grei heletiden.😊😊🥰🥰 Cassidy Tvillingene kommer til å være mest her på Diskusjon uansett.🥰🥰 Ja det forstår jeg 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Entern skrev (5 minutter siden): KG er et ganske absurd sted egentlig…🫥 prøver å ikke tenke så mye på det 🫥 ❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi synes at @Maskinfører er snill og grei heletiden.😊😊🥰🥰 Cassidy Tvillingene kommer til å være mest her på Diskusjon uansett.🥰🥰 Tenker jeg også fremover. Må bare få lov til å poste mer.🥺 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Her trengs bilde av Mjaudolf Aida og Figaro @Pal Fungi 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det forstår jeg 🥰🥰 Cassidy Tvillingene har flest av våre forumvenner her på Diskusjon.♥️♥️ Kassettspiller skrev (2 minutter siden): ❤️ Tenker jeg også fremover. Må bare få lov til å poste mer.🥺 Cassidy Tvillingene gleder oss til du kan få poste ubegrenset her. For da skal vi ha det hyggelig og koselig her inne.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Her trengs bilde av Mjaudolf Aida og Figaro @Pal Fungi 😻😻 Cassidy Tvillingene er redde for at hun dessverre må vente til hun har vært medlem en måned her før hun kan laste opp profilbilde.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er redde for at hun dessverre må vente til hun har vært medlem en måned her før hun kan laste opp profilbilde.😊😊 Såpass ja ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har flest av våre forumvenner her på Diskusjon.♥️♥️ Cassidy Tvillingene gleder oss til du kan få poste ubegrenset her. For da skal vi ha det hyggelig og koselig her inne.🥰🥰 Ja stemmer det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Kassettspiller skrev (15 minutter siden): ❤️ Tenker jeg også fremover. Må bare få lov til å poste mer.🥺 Håper du snart får lov til å poste mer 😊 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Såpass ja ☹️☹️ Cassidy Tvillingene mener å huske at grunnen til at nye brukere må vente med å laste opp profilbilde er at forumet vil forsikre seg om at nye brukere ikke er spamboter som vil spamme forumet. Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja stemmer det ❤️❤️ ♥️♥️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Entern skrev (2 minutter siden): Håper du snart får lov til å poste mer 😊 Det håper Cassidy Tvillingene også, vi mener å huske at grunnen til at forumet har denne regelen er for å kunne luke ut spamboter. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener å huske at grunnen til at nye brukere må vente med å laste opp profilbilde er at forumet vil forsikre seg om at nye brukere ikke er spamboter som vil spamme forumet. ♥️♥️ Såpass ja 😀😀❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Såpass ja 😀😀❤️❤️ For Cassidy Tvillingene husker at rundt påske som var i år, da hadde vi litt problemer med en del spamboter som spammet flere tråder her i på forumet, men innleggene deres ble fort fjernet og brukerkontoene deres ble også raskt stengt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. august Forfatter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): For Cassidy Tvillingene husker at rundt påske som var i år, da hadde vi litt problemer med en del spamboter som spammet flere tråder her i på forumet, men innleggene deres ble fort fjernet og brukerkontoene deres ble også raskt stengt. Såpass ja hehe 😀 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Del Skrevet 22. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Såpass ja hehe 😀 😀 Cassidy Tvillingene er glade for at det ble ordnet raskt oppi.🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at det ble ordnet raskt oppi.🤣🤣👍👍 Ja det er bra 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (1 time siden): Her trengs bilde av Mjaudolf Aida og Figaro @Pal Fungi 😻😻 Skal jeg legge ut masse kattebilder i DIN tråd? 😜 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. august Forfatter Del Skrevet 23. august Pal Fungi skrev (20 minutter siden): Skal jeg legge ut masse kattebilder i DIN tråd? 😜 Ja kan godt det så mange som du føler for 😋 hva du legger i masse aner ikke jeg 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (37 minutter siden): Ja det er bra 😀😀👍👍 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 23. august Del Skrevet 23. august Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja kan godt det så mange som du føler for 😋 hva du legger i masse aner ikke jeg 😋 Kanskje ikke de andre her vil sette like stor pris på det 😜 hehe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå