Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene Digger de nye kallenavnene våre OZZY & OZZIE. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en søt emoji.♥️♥️ Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 2 hours ago, Entern said: Vet hva du mener 😅 lykke til 😀😀😀 Takk! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (3 minutter siden): Takk! Veldig hyggelig å se deg Jeg trenger også å lære meg å lage skikkelig mat hjemme selv Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): OZZY & OZZIE Er dere her Cassidy Tvillingene er her vi vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er her vi vet du.😉😉 Hurra hurra Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Entern skrev (1 minutt siden): Veldig hyggelig å se deg Jeg trenger også å lære meg å lage skikkelig mat hjemme selv Cassidy Tvillingene lager også veldig sjeldent skikkelig mat hjemme.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): OZZY & OZZIE er her vi vet du.😉😉 Nei det er nå OZZY & OZZIE Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Entern skrev (Akkurat nå): Hurra hurra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei det er nå OZZY & OZZIE Det er bare du som har tillatelse til å bruke de navnene, vi kan bare bruke Ciaran og Ciara eller Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er bare du som har tillatelse til å bruke de navnene, vi kan bare bruke Ciaran og Ciara eller Cassidy Tvillingene.😉😉 Ok da OZZY & OZZIE Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene lager også veldig sjeldent skikkelig mat hjemme.😉😉 ☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 OK, Cassidy Tvillingene forstår.👨🦰👩🦰 Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Entern skrev (33 minutter siden): Hei @Maskinfører og Tuss 😊😻 Hei @Entern Tuss hilser tilbake 😀😻 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det er bare du som har tillatelse til å bruke de navnene, vi kan bare bruke Ciaran og Ciara eller Cassidy Tvillingene.😉😉 Billy og Billie 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august @Pal Fungi jo 😀🥰😻😻🐈🐈🐈⬛🐈⬛ 1 Lenke til kommentar
Pal Fungi Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Pal Fungi jo 😀🥰😻😻🐈🐈🐈⬛🐈⬛ Ja 😃 Nå har jeg forvillet meg hit. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå