SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august @WeirdFace Har du sluttet på forumet? 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (7 minutter siden): Trist at du igjen er utestengt fra Kvineguiden @Maskinfører Cassidy Tvillingene er helt enige. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (7 minutter siden): @WeirdFace Har du sluttet på forumet? Cassidy Tvillingene har ikke sett @WeirdFace her på Diskusjon siden litt før 17. mai. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (1 time siden): Det ble ikke jeg han har jaktet på meg jeg rapporterte en AB som mobbet meg for manglende skolegang fikk en melding om at brukere var utestengt samme 2 timer etter var jeg utestengt i 60 dager hadde 4 Advarselspoeng ene ble fjernet for en stund siden så har nå 4 dette er oppe og vedtatt jeg skal ha fire denne går ut i 2029 og de andre i 2027 Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Sviskepott skrev (3 minutter siden): Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Sviskepott skrev (5 timer siden): Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐 SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢 Maskinfører skrev (7 timer siden): KG er best 😀😀 Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene synes uansett at det er en respektløs behandling du har fått av Mod på KG. Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da Kassettspiller skrev (8 timer siden): Tre forskjellige. Kan sende deg hvilke tråder om du sender meg en PM først. Måtte ta med deg å 😊 Maskinfører skrev (7 timer siden): Det ble ikke jeg han har jaktet på meg jeg rapporterte en AB som mobbet meg for manglende skolegang fikk en melding om at brukere var utestengt samme 2 timer etter var jeg utestengt i 60 dager hadde 4 Advarselspoeng ene ble fjernet for en stund siden så har nå 4 dette er oppe og vedtatt jeg skal ha fire denne går ut i 2029 og de andre i 2027 Punktum slutt du 😊 SVK2 skrev (6 timer siden): @WeirdFace Har du sluttet på forumet? Er du fra KG du ??😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (23 minutter siden): SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢 Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da Måtte ta med deg å 😊 Punktum slutt du 😊 Er du fra KG du ??😊 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at SVK2 er en av våre venner på KG.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august YEAH YEAH YEAH i like it noooooo i love it ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august @Kassetspiller Hvile bare hjelpe deg sorry skrive feil er ord blind 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 2 hours ago, MR SPEED said: Er du fra KG du ??😊 Jepp. Jeg heter SVK på Kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (2 timer siden): SORRY DU Hvorfor er du der på det MØKKA FORUMET da 😢 Hvorfor det du blir mobba da er best da @Maskinfører Hurra for dere 2 KG miner om det forumet dere 2 å jeg satt på da jeg eksplodere for fult da Måtte ta med deg å 😊 Punktum slutt du 😊 Er du fra KG du ??😊 KG er også ett bra Forum men han Rhodiola ødelegger det 🙁 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 9 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene har ikke sett @WeirdFace her på Diskusjon siden litt før 17. mai. Får håpe at han kun har tatt pause fordi han har bedre ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Sviskepott skrev (9 timer siden): Dette var fryktelig trist og helt uforståelig å høre. Hva slags folk er det som regjerer på "den andre plassen" som jeg snart ikke gidder å skrive navnet på en gang. Gidder ikke å reklamere når de oppfører seg så dårlig mot den hyggeligste maskinføreren jeg vet om. 💐 Ja det var veldig trist 🙁 ja dette må de få gjort noe med hver advarsel og suspensjon er fra Rhodiola personforfølgelse kaller jeg det tusen takk @Sviskepott ja jeg er koselig der inne og støtter opp om folk fikk til og med slettet min kommentar i sorg og savn 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (9 timer siden): Trist at du igjen er utestengt fra Kvineguiden @Maskinfører Ja det er trist frem til 18 November 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): OK, vi forstår. Men Cassidy Tvillingene deltar ikke i diskusjonstrådene vi.😊😊 Er jo det som er morsomt ☺️☺️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Velkommen til Diskusjon @Kassettspiller KG kunne sikkert vært et like bra forum som Diskusjon, hvis de sparka alle mods/admins og fikk nye som faktisk gadd å gjøre jobben sin! 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august Fikk løst på Kebab 🙁 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august 12 minutes ago, Maskinfører said: Fikk løst på Kebab 🙁 Jeg forsøkte å lage tynne pannekaker i dag. Jeg klarte det ikke. Pannekakene blir nesten alltid ødelagt når jeg prøver å snu dem. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Del Skrevet 21. august SVK2 skrev (Akkurat nå): Jeg forsøkte å lage tynne pannekaker i dag. Jeg klarte det ikke. Pannekakene blir nesten alltid ødelagt når jeg prøver å snu dem. Ja disse pannekakene er vanskelige og lage 🙁 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. august Del Skrevet 21. august Er det sånne "crepes" du mener? Har aldri laget dem selv, men det ser godt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå