Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): De ble slettet ja i hvem tråd ? Tre forskjellige. Kan sende deg hvilke tråder om du sender meg en PM først. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tre forskjellige. Kan sende deg hvilke tråder om du sender meg en PM først. Ja 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (46 minutter siden): En gang blir det et bilde av kjære Tuss!😺 Det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 Maskinfører skrev (43 minutter siden): Det er bra takk 😀😀 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene gir våre venner på KG beskjed fra deg vet du.😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene gir våre venner på KG beskjed fra deg vet du.😊😊 Ja det er bra 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er bra 😉😉 Cassidy Tvillingene har snakket med Pal Fungi på KG, hun vurderer å opprette en bruker her på Diskusjon. Vi skrev til henne at det måtte hun gjøre for vi sa at det kommer du nok til å sette stor pris på.😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har snakket med Pal Fungi på KG, hun vurderer å opprette en bruker her på Diskusjon. Vi skrev til henne at det måtte hun gjøre for vi sa at det kommer du nok til å sette stor pris på.😊😊 Tusen takk 😀 må hete Pal Fungi her også 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😀 må hete Pal Fungi her også 😀 Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det håper Cassidy Tvillingene også.😊😊 Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Hadde rett her om dagen da innen 2 dager var jeg utestengt 🙁 synsk ? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja 😀 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hadde rett her om dagen da innen 2 dager var jeg utestengt 🙁 synsk ? Cassidy Tvillingene tenker at det nok er en feig og sleip AB som har rapportert deg igjen på KG. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (3 timer siden): Kjedelig beskjed å få fra KG. Velkommen til diskusjon.no kassettspiller 😊 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Velkommen til diskusjon.no kassettspiller 😊 Takk, det virker som et mer seriøst forum. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene synes at Diskusjon er det beste forumet.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (8 minutter siden): Hadde rett her om dagen da innen 2 dager var jeg utestengt 🙁 synsk ? Jeg ble overrasket over at du ble utestengt igjen så raskt. Skulle nesten tro du hadde kranglet med en moderator. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Jeg ble overrasket over at du ble utestengt igjen så raskt. Skulle nesten tro du hadde kranglet med en moderator. Cassidy Tvillingene tenker at det foregår mye monkey business der på KG . 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det foregår mye monkey business der på KG . Rart det der. Ser mye avsporinger fra andre som ikke blir tatt bort. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Jeg ble overrasket over at du ble utestengt igjen så raskt. Skulle nesten tro du hadde kranglet med en moderator. Det ble ikke jeg han har jaktet på meg jeg rapporterte en AB som mobbet meg for manglende skolegang fikk en melding om at brukere var utestengt samme 2 timer etter var jeg utestengt i 60 dager hadde 4 Advarselspoeng ene ble fjernet for en stund siden så har nå 4 dette er oppe og vedtatt jeg skal ha fire denne går ut i 2029 og de andre i 2027 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det nok er en feig og sleip AB som har rapportert deg igjen på KG. Kan være Rhodiola også det 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Kan være Rhodiola også det 😉😉 Ja det tror Cassidy Tvillingene mest at det er.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja det tror Cassidy Tvillingene mest at det er.😊😊 Ja 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå