Maskinfører Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene spiser lefsene men vi synes at shellene er best.😋😋 Dere syns det ja 😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): Dere syns det ja 😋😋 N-4K0 skrev (1 time siden): God søndag, læfs rock on Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Maskinfører skrev (3 timer siden): Dere syns det ja 😋😋 Ja Cassidy Tvillingene har alltid likt tacoskjellene best.😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Her gikk hele ettermiddagen bort i null internett, men fikk litt kvalitetstid med nevøen min på to år som til vanlig bor i Tromsø, fikk tom. holdt ham to ganger etter at han strakte armene opp mens han sto foran meg 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli N-4K0 skrev (33 minutter siden): Her gikk hele ettermiddagen bort i null internett, men fikk litt kvalitetstid med nevøen min på to år som til vanlig bor i Tromsø, fikk tom. holdt ham to ganger etter at han strakte armene opp mens han sto foran meg 😊 Cassidy Tvillingene synes at det som du forteller med nevøen din høres så fint og koselig ut.😊😊 Men vi synes at å være uten internett er skikkelig kjipt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Jeg satt ute på trappa sammen med ham mens han lekte med en stor lekebil og passet på at han ikke falt og slo seg 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg satt ute på trappa sammen med ham mens han lekte med en stor lekebil og passet på at han ikke falt og slo seg 😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig koselig ut vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene har alltid likt tacoskjellene best.😋😋 Ja det tviler jeg ikke på 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. juli Forfatter Del Skrevet 21. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Ønsker dere godsøndag godmandag da ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juli Del Skrevet 21. juli Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det tviler jeg ikke på 😋😋 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ønsker dere godsøndag godmandag da ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli N-4K0 skrev (På 21.7.2024 den 6:45 PM): Her gikk hele ettermiddagen bort i null internett, men fikk litt kvalitetstid med nevøen min på to år som til vanlig bor i Tromsø, fikk tom. holdt ham to ganger etter at han strakte armene opp mens han sto foran meg 😊 Heldig du som har en nevø du får stelle godt med han det har du igjen for senere ❤️🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Maskinfører skrev (3 minutter siden): Heldig du som har en nevø du får stelle godt med han det har du igjen for senere ❤️🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juli Del Skrevet 22. juli Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. juli Forfatter Del Skrevet 22. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå