Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Maskinfører skrev (35 minutter siden): 22 Juni er en stund siden @Trippelure var innom ☹️☹️☹️☹️😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Har tilgang til den dem men de bruker den ikke ☹️☹️☹️ N-4K0 skrev (2 timer siden): Goddagen folks MR SPEED skrev (3 timer siden): Du forandre posten så @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan være med der 👍☺️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ MR SPEED skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juli Forfatter Del Skrevet 4. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Maskinfører skrev (12 minutter siden): Godtorsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) 02:49, fredag 5. juli 2023, bruker N-4K0 har inntatt et nattmåltid bestående av ristet brød med karbonade og stekte egg og avsluttet kvelden med steinhogging i Minecraft og skal nå ta kveld. Før det trykkes Send inn svar, vedlegges den ukentlige videoen, litt sent, men dog Endret 5. juli av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli N-4K0 skrev (9 minutter siden): 02:49, fredag 5. juli 2023, bruker N-4K0 har inntatt et nattmåltid bestående av ristet brød med karbonade og stekte egg og avsluttet kvelden med steinhogging i Minecraft og skal nå ta kveld. Før det trykkes Send inn svar, vedlegges den ukentlige videoen, litt sent, men dog Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en godfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Det er fredag, det er fredag, det er tida da vi får en fridag Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. juli Forfatter Del Skrevet 5. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg har så lyst på noe jeg ikke har; masse god brun, blank og glinsende saus, poteter og "sosekjøtt". 🥰 Tror det blir posepotetmos og pølser, sprøstekt løk og k&s. Godt det også da. Endret 5. juli av Sviskepott 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli @Sviskepott middag Fjordland gider ikke lage noe nei sannheten er kan ikke lage middag om farlig da 🥲 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en godfredag.♥️♥️ Sortert 3 esker nei 1 var ferdig da fant 4 sett da fant 2 deler til sett 1 ☺️ser etter rosa små deler til påske bygg da små deler får plass på neglen da ????👍hvor er de 😡er sint på meg selv 🧐🧐 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Sortert 3 esker nei 1 var ferdig da fant 4 sett da fant 2 deler til sett 1 ☺️ser etter rosa små deler til påske bygg da små deler får plass på neglen da ????👍hvor er de 😡er sint på meg selv 🧐🧐 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Sviskepott middag Fjordland gider ikke lage noe nei sannheten er kan ikke lage middag om farlig da 🥲 Sviskepott skrev (3 timer siden): Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg har så lyst på noe jeg ikke har; masse god brun, blank og glinsende saus, poteter og "sosekjøtt". 🥰 Tror det blir posepotetmos og pølser, sprøstekt løk og k&s. Godt det også da. Maskinfører skrev (3 timer siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (3 timer siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ N-4K0 skrev (6 timer siden): Det er fredag, det er fredag, det er tida da vi får en fridag Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg har så lyst på noe jeg ikke har; masse god brun, blank og glinsende saus, poteter og "sosekjøtt". 🥰 Tror det blir posepotetmos og pølser, sprøstekt løk og k&s. Godt det også da. Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene Elsker AC/DC.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er megakul.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er megakul.♥️♥️ Avengers’ helicarrier 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (Akkurat nå): Avengers’ helicarrier Cassidy Tvillingene digger den den er så kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå