Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (4 timer siden): Hei @Trippelure så du har vært på skogstur ja med telt og stekepanne ? 😉 Hehe du skulle ha besøk fra Bergen ja 😀 godt og ha deg tilbake igjen hils Alfred og riktig god Onsdagskveld 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 Nja, bål og gassbrennner, har en liten ministekepanne da 😃 Tusen❤️takk, vi hilser tilbake til deg og Tuss, og håper dere har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰 N-4K0 skrev (1 time siden): Velkommen tilbake, håper du ikke har blitt helt grønnsak og Alfredo har det topp? 🤔 Er en viss fare for at jeg er i ferd med å bli en asparges 🤪 Ja Alfredo har det bra, bortsett fra at han furter for af han ikke får smake på pizzaen min, selvom han har fått masse VOM i dag 🤣🐶🥰 Vi håper du har det bra og koser deg, ikke lenge til freddan nå 😉🍀☘️😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdagskveld.♥️♥️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin onsdagskveld, og vi er glade for å få besøk av deg i dag @Trippelure♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en fin onsdagskveld og håper dere også har hatt det fint og koser dere! Og så ønsker vi dere skitt fiske i morgen tidlig 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en fin onsdagskveld og håper dere også har hatt det fint og koser dere! Og så ønsker vi dere skitt fiske i morgen tidlig 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjuninatt videre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjuninatt videre.♥️♥️ Tusen❤️takk og det samme til dere 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (42 minutter siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at både du og Alfred har en finjuninatt.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at både du og Alfred har en finjuninatt.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og håper at dere også har en fin juninatt 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og håper at dere også har en fin juninatt 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en veldig fin juninatt, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin juninatt, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Det er godt å høre, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er godt å høre, da blir jeg også glad 😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det bra.♥️♥️ Helt enig 🥳 Det blir jeg også 😃 WooHooWooHooHooooooooooooo😆 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig 🥳 Det blir jeg også 😃 WooHooWooHooHooooooooooooo😆 Cassidy Tvillingene har savnet den Episke Megakule Låten der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har savnet den Episke Megakule Låten der.♥️♥️ Ja, må jo poste den innimellom når det passer Men jeg må også passe på å ikke bruke den opp ved å poste den for ofte 🙈 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, må jo poste den innimellom når det passer Men jeg må også passe på å ikke bruke den opp ved å poste den for ofte 🙈 Cassidy Tvillingene er helt enige, det er viktig å finne den riktige balansen.🤣🤣😉😉🥰🥰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni I dag er det torsdag og dere vet hva det betyr... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Trippelure skrev (14 timer siden): Nja, bål og gassbrennner, har en liten ministekepanne da 😃 Tusen❤️takk, vi hilser tilbake til deg og Tuss, og håper dere har det bra 🍀☘️😊😻🐶🥰 🤔 Er en viss fare for at jeg er i ferd med å bli en asparges 🤪 Ja Alfredo har det bra, bortsett fra at han furter for af han ikke får smake på pizzaen min, selvom han har fått masse VOM i dag 🤣🐶🥰 Vi håper du har det bra og koser deg, ikke lenge til freddan nå 😉🍀☘️😃🐶🥰 Bål gassbrenner ja 😀 bare koselig koselig og høre at dere har det bra vi har det også bra 🍀🍀😊😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶🥰🥰❤️ asparges ja 😉 hehe han må da få smake på Pizzaen ? 🤗 Alle mine puser var glad i pizza koser meg jeg ja ja snart fredag 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Jaja da ere strax ut til ferder da og diagnostisere en Fiat 500 2007 mod som startet og stoppet tipper kamsensor men det er det diagnose utstyret som avgjør 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni N-4K0 skrev (7 timer siden): I dag er det torsdag og dere vet hva det betyr... Maskinfører skrev (2 timer siden): Bål gassbrenner ja 😀 bare koselig koselig og høre at dere har det bra vi har det også bra 🍀🍀😊😻😻😻😻🐶🐶🐶🐶🥰🥰❤️ asparges ja 😉 hehe han må da få smake på Pizzaen ? 🤗 Alle mine puser var glad i pizza koser meg jeg ja ja snart fredag 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Jaja da ere strax ut til ferder da og diagnostisere en Fiat 500 2007 mod som startet og stoppet tipper kamsensor men det er det diagnose utstyret som avgjør 😀 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Rapporter Del Skrevet 20. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå