Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (3 timer siden): Hei hei alle sammen 😃 Jeg har vært på tur i skogen og vært opptatt med å dyrke grønnsaker og bær. Ikke meningen å forlate dere helt! Men asperger-hodet mitt behøvde litt alenetid etter besøket fra Bergen, ble litt overdose av sosialt liv den uka 🥴😅 Håper dere alle har det bra, koser dere og får en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Hei @Trippelure så du har vært på skogstur ja med telt og stekepanne ? 😉 Hehe du skulle ha besøk fra Bergen ja 😀 godt og ha deg tilbake igjen hils Alfred og riktig god Onsdagskveld 🍀🍀😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi sender tilbake og Tusen hilser sikkert 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi sender tilbake og Tusen hilser sikkert 🥰🥰😻😻❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Sånn da fikk jeg endelig kjøpt Yndlingsmateriellet mitt hos Jula har lett etter dette lenge Loddeskjøtehylse 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Sånn da fikk jeg endelig kjøpt Yndlingsmateriellet mitt hos Jula har lett etter dette lenge Loddeskjøtehylse 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Trippelure skrev (6 timer siden): Hei hei alle sammen 😃 Jeg har vært på tur i skogen og vært opptatt med å dyrke grønnsaker og bær. Ikke meningen å forlate dere helt! Men asperger-hodet mitt behøvde litt alenetid etter besøket fra Bergen, ble litt overdose av sosialt liv den uka 🥴😅 Håper dere alle har det bra, koser dere og får en fin onsdagskveld 🍀☘️🐶🥰 Velkommen tilbake, håper du ikke har blitt helt grønnsak og Alfredo har det topp? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finjuninatt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (7 minutter siden): 👍👍😀😀 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk vi sender tilbake og Tuss hilser så mye ❤️❤️😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk vi sender tilbake og Tuss hilser så mye ❤️❤️😻😻 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå