N-4K0 Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni God tirsdag til alle folk og dyr 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni N-4K0 skrev (12 minutter siden): God tirsdag til alle folk og dyr Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du får en god og fin tirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du får en god og fin tirsdag.♥️♥️ Takker, dere også 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni N-4K0 skrev (Akkurat nå): Takker, dere også 😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni N-4K0 skrev (1 time siden): God tirsdag til alle folk og dyr God tirsdag 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Entern skrev (50 minutter siden): God tirsdag God tirsdag selv står til med faren din, frisk og rask? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): God tirsdag selv står til med faren din, frisk og rask? Ja ganske han hadde slektsbesøk i helga som var koselig 😊 takk😊 Håper alt er bra med deg og dine også 😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (På 16.6.2024 den 12:34 AM): Ikke verst det @Sviskepott har vært på Diskusjon siden Mars 2006 76 innlegg vil si det samme som 4 innlegg om dagen Ja, det er vanskelig å ha fullt trykk alle steder, så da blir det litt stykkevis og delt her. 😃 Maskinfører skrev (På 16.6.2024 den 12:50 AM): Endelig fikk jeg tak i disse 😊😊 Jeg har hatt på min postkasse i mange år og i starten var det litt vanskelig å få de til å virke, men etter hvert fikk jeg tak i reklamefolket som smyger seg rundt; nå er alt vidunderlig. Ingen reklame i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Sviskepott skrev (4 timer siden): Ja, det er vanskelig å ha fullt trykk alle steder, så da blir det litt stykkevis og delt her. 😃 Jeg har hatt på min postkasse i mange år og i starten var det litt vanskelig å få de til å virke, men etter hvert fikk jeg tak i reklamefolket som smyger seg rundt; nå er alt vidunderlig. Ingen reklame i det hele tatt. N-4K0 skrev (5 timer siden): God tirsdag selv står til med faren din, frisk og rask? Entern skrev (6 timer siden): God tirsdag Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på deg og Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer tenker på dere også 🥰 🥰 😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk det varmer tenker på dere også 🥰 🥰 😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Sviskepott skrev (12 timer siden): Ja, det er vanskelig å ha fullt trykk alle steder, så da blir det litt stykkevis og delt her. 😃 Jeg har hatt på min postkasse i mange år og i starten var det litt vanskelig å få de til å virke, men etter hvert fikk jeg tak i reklamefolket som smyger seg rundt; nå er alt vidunderlig. Ingen reklame i det hele tatt. Ja det blir stykkevis og delt 😀 se det ja hadde på den gamle postkassa mi og der virket de fra dag en men setter jeg den på så får jeg ikke Semstikka (Menighetsbladet) ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finkveld.♥️♥️ Vi håper dere har en fin kveld også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi håper dere har en fin kveld også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finkveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Ute på kjøretur for å kjøpe snus 😀 er det sånn ABBA kveld idag på Radio Vinyl ? 😀 😋 Her og dagen var det Elvis og i går var det The Beatles 😀savner sånn hovedenhet som i Toyotaen der det også står hvem sang som spilles ☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finkveld, og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Ja det er vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni (endret) Om 2 dager er det en uke siden @Trippelure var pålogget håper det ikke har skjedd noe alvorlig ☹️☹️🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 Endret 18. juni av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ute på kjøretur for å kjøpe snus 😀 er det sånn ABBA kveld idag på Radio Vinyl ? 😀 😋 Her og dagen var det Elvis og i går var det The Beatles 😀savner sånn hovedenhet som i Toyotaen der det også står hvem sang som spilles ☹️ Cassidy Tvillingene Elsker både The Beatles, Rolling Stones, Elvis Aron Presley & ABBA.♥️♥️♥️♥️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå