Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (2 minutter siden): God mandagskveld @Maskinfører og Tuss😊😻 Entern skrev (2 minutter siden): Også god kveld til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @N-4K0😊😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en finmandagskveld.♥️♥️ Tusen takk det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finjunimandagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finjunimandagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni mhm lurer på hvor @Trippelure har blitt av ? Ikke vært pålogga på 5 dager ☹️☹️☹️☹️☹️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (25 minutter siden): God mandagskveld @Maskinfører og Tuss😊😻 God mandagskveld @Entern sitter på kirkegården og Tuss er hjemme 😀😻 men han hilser nok tilbake skal du se 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk sender tilbake ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): mhm lurer på hvor @Trippelure har blitt av ? Ikke vært pålogga på 5 dager ☹️☹️☹️☹️☹️ Cassidy Tvillingene savner også vår gode venn @Trippelure her inne nå. 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): God mandagskveld @Entern sitter på kirkegården og Tuss er hjemme 😀😻 men han hilser nok tilbake skal du se 😻😻 Håper dere har det bra begge to 😊😺 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Maskinfører skrev (7 minutter siden): mhm lurer på hvor @Trippelure har blitt av ? Ikke vært pålogga på 5 dager ☹️☹️☹️☹️☹️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også vår gode venn @Trippelure her inne nå. Jeg savner også @Trippelure😢😢😢😢😢 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (3 minutter siden): Jeg savner også @Trippelure😢😢😢😢😢 Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer å besøker oss her igjen.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer å besøker oss her igjen.😊😊🥰🥰 Det håper jeg også 😊🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg også 😊🐶❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på Alfred og på @Trippelure🐶🐶🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på Alfred og på @Trippelure🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Jeg og😊🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og😊🐶❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni Entern skrev (1 time siden): Jeg savner også @Trippelure😢😢😢😢😢 Ja det gjør vi alle 😢😢😢😢😢 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også vår gode venn @Trippelure her inne nå. Ja vi gjør det 😢😢 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå