Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake her.🥰🥰😊😊 Ja det håper jeg også 🥰🥰😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det håper jeg også 🥰🥰😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med både deg og med @Trippelure her om natten.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å prate med både deg og med @Trippelure her om natten.♥️♥️ Ja det er det 🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja det er det 🥰❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Våken @MR SPEED ? 😀😀😋😋👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Våken @MR SPEED ? 😀😀😋😋👍👍 Cassidy Tvillingene gjetter at SPEEDY sover vi.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene gjetter at SPEEDY sover vi.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 ❤️❤️ Ja han var nok 😴😴😴😴😴💤💤💤💤😪😪😪😪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): ❤️❤️ Ja han var nok 😴😴😴😴😴💤💤💤💤😪😪😪😪 Cassidy Tvillingene gjetter nok at du har rett der vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Nattgjengen er aktive, ser jeg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (4 minutter siden): Nattgjengen er aktive, ser jeg Cassidy Tvillingene setter alltid pris på å få nattebesøk av deg her inne.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Det er fint å høre 😊 fått mye fisk i det siste? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (3 minutter siden): Det er fint å høre 😊 fått mye fisk i det siste? Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har helst fått småpaler i det siste. Vi gleder oss til juli-augustskiftet for da begynner makrellen å komme.🐟🐟 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Jeg har aldri smakt pale, makrell er jeg ikke så veldig for, men fisk generelt er digg 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri smakt pale, makrell er jeg ikke så veldig for, men fisk generelt er digg 😋 Cassidy Tvillingene Elsker Makrell, det er favorittfisken vår.🐟🐟😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Maskinfører skrev (4 timer siden): Våken @MR SPEED ? 😀😀😋😋👍👍 Kill em all fluene da byggingen CC forsetter uggen heten er 100% borte ❤️❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene Elsker Makrell, det er favorittfisken vår.🐟🐟😋😋 Makrell er greit, men ikke øverst på lista mi, jeg foretrekker det meste annet. Spesielt laks 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter nok at du har rett der vi.♥️♥️ Ja ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): @Maskinfører Ja fine dem 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå