Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er fint og høre ❤️❤️ ja det er vi glade for også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre venner har det fint.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni @N-4K0 du vil få svar på skjermen om maskinvare for fingeravtrykk er ikke tilgjengelig da gjør du som jeg fortalte 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Det var en bra replikk ikke for at det angår meg men går du virkelig alene på fjellet alene ? Er ikke det farlig ? Hvorfor det ? Det er som du selv sier det angår jo ikke deg dra hjem til småland og ta semester med din mandolin eller hva du bruker til å roe deg med 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Drypper i taket ja lekkasje ikke kondens får gå opp på taket til uka og Skulle pappen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni @Trippelure meldt deg helt ut eller ? ☹️☹️😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Trippelure meldt deg helt ut eller ? ☹️☹️😋😋 Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her i natt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ikke verst det @Sviskepott har vært på Diskusjon siden Mars 2006 76 innlegg vil si det samme som 4 innlegg om dagen på KG hadde hun nesten 200 000 😀😀 Leviterende Guru 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her i natt.♥️♥️ Ja jeg også ☹️☹️ ❤️❤️ ikke vært innom siden Torsdag ☹️☹️❤️❤️😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ☹️☹️ ❤️❤️ ikke vært innom siden Torsdag ☹️☹️❤️❤️😋😋 Cassidy Tvillingene tenker at han snart dukker opp her i løpet av de neste dagene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at han snart dukker opp her i løpet av de neste dagene.🥰🥰 Høyst usikkert da han ikke har vært på Diskusjon siden Torsdag 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Deilig at fingerprint virker igjen savner den funksjon 😀😋👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Høyst usikkert da han ikke har vært på Diskusjon siden Torsdag 🥰🥰 Cassidy Tvillingene vet at han av og til har litt pause fra forumet sånn innimellom.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet at han av og til har litt pause fra forumet sånn innimellom.😊😊 Han har det ja 😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Endelig fikk jeg tak i disse 😊😊 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Endelig fikk jeg tak i disse 😊😊 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Han har det ja 😊😊 Cassidy Tvillingene håper at han snart kommer tilbake her.🥰🥰😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå