Maskinfører Skrevet 14. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredag.♥️♥️ Godfredag ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): Ønsker 16+ 10269 Harley Davidson Fat Boy 1023 pcs/stck/pzs/stck/db/det/ EXPERT CREATOR @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) studere den posten gi meg svar dere angrer ikke da CC ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker at vi tar sånt med at vi sender deg bilder på PM.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (4 timer siden): ??? Maskinfører skrev (5 timer siden): Godfredag ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ Godfredagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godfredagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni (endret) Logger av nå natta alle sammen i tråden må det ODA kommer mellom 08:00 til 08:45 i morgen tidlig da 😊 Må opp 07:00 til 07:45 Endret 14. juni av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni MR SPEED skrev (9 minutter siden): Logger av nå natta alle sammen i tråden må det ODA kommer mellom 08:00 til 08:45 i morgen tidlig da 😊 Må opp 07:00 til 07:45 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Maskinfører skrev (22 minutter siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni (endret) Gikk tur på Kirkegården i kveld En meget fin gravstøtte sånn skal jeg ha når jeg går bort blir vel inskripsjon av en kattepus ved siden også 😻😻🐈⬛🐈⬛🐶🐶 Endret 14. juni av Maskinfører Som vanlig glemte Bilde 😋 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Jeg vil kremeres og bryr meg ikke om å ha noen grav, men det får søstra mi og nevøen min og evt. andre onkelbarn ta seg av når den tida kommer. Jeg har ikke tenkt å få noen direkte etterkommere etter meg selv, så vi får se hvordan det blir Det blir kremasjon og urne, men opp til dem om de vil ordne "gravplass" til urna eller oppbevare den hjemme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni Maskinfører skrev (9 minutter siden): Gikk tur på Kirkegården i kveld En meget fin gravstøtte sånn skal jeg ha når jeg går bort blir vel inskripsjon av en kattepus ved siden også 😻😻🐈⬛🐈⬛🐶🐶 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre når våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Rapporter Del Skrevet 14. juni N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg vil kremeres og bryr meg ikke om å ha noen grav, men det får søstra mi og nevøen min og evt. andre onkelbarn ta seg av når den tida kommer. Jeg har ikke tenkt å få noen direkte etterkommere etter meg selv, så vi får se hvordan det blir Det blir kremasjon og urne, men opp til dem om de vil ordne "gravplass" til urna eller oppbevare den hjemme. Cassidy Tvillingene må nok si oss enige med deg der.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene blir glade i hjertene våre når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå