MR SPEED Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (1 time siden): Så enig @MR SPEED❤️😀 Kan du finne kvinne kroppen i bilde Trykk bare her 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (1 time siden): Kan du finne kvinne kroppen i bilde Trykk bare her Den derre rota jeg med i natt 😀 over døren 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Da har jeg vurdert og selge huset trives ikke her mere ☹️ lyst til å komme meg bort 😀 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (18 minutter siden): Da har jeg vurdert og selge huset trives ikke her mere ☹️ lyst til å komme meg bort 😀 Men hvorfor det? Og hvor vil du dra hen? 😯😢😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (4 timer siden): God tirsdag godtfolk og Tussepus 🍀☘️💚💚😊😻😃🤩😊🐶🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Godtirsdag ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Kan du finne kvinne kroppen i bilde Trykk bare her Cassidy Tvillingene ønsker deg en godtirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 vi ønsker dere en god tirsdagskveld tilbake og håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 vi ønsker dere en god tirsdagskveld tilbake og håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss, og vi håper at dere også koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (49 minutter siden): Men hvorfor det? Og hvor vil du dra hen? 😯😢😊😻🐶🥰 Jeg orker bare ikke å bo der er ingen som bryr seg har familie rundt men ingen av de snakker til meg i begravelsen stod jeg igjen alene og nei jeg vil flytte 😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss, og vi håper at dere også koser dere.♥️♥️ Det er godt å høre at dere koser dere 😃 Vi koser oss også 💚💚🐶🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg orker bare ikke å bo der er ingen som bryr seg har familie rundt men ingen av de snakker til meg i begravelsen stod jeg igjen alene og nei jeg vil flytte 😻😻🐶🐶🥰🥰 Det skjønner jeg godt at er trist. Jeg har selv ingen famile som bryr seg im meg. Men hvor har du lyst til å dra? 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er godt å høre at dere koser dere 😃 Vi koser oss også 💚💚🐶🥰 Det skjønner jeg godt at er trist. Jeg har selv ingen famile som bryr seg im meg. Men hvor har du lyst til å dra? 🍀☘️😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker at våre venner koser seg og har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er godt å høre at dere koser dere 😃 Vi koser oss også 💚💚🐶🥰 Det skjønner jeg godt at er trist. Jeg har selv ingen famile som bryr seg im meg. Men hvor har du lyst til å dra? 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er veldig trist ☹️☹️☹️ nei kanskje Bergen jeg vet ikke 🍀🍀💚💚😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig trist ☹️☹️☹️ nei kanskje Bergen jeg vet ikke 🍀🍀💚💚😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Hvorfor Bergen? Da kan du i hvert fall henge med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😃👍💚💚😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker at våre venner koser seg og har det bra.♥️♥️ Helt enig, det liker jeg også 😃 det er koselig å kose seg vet dere 😁😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig, det liker jeg også 😃 det er koselig å kose seg vet dere 😁😉 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Rapporter Del Skrevet 11. juni Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid mye på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni Trippelure skrev (2 minutter siden): Hvorfor Bergen? Da kan du i hvert fall henge med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😃👍💚💚😊😻🐶🥰 Nei jeg veit ikke har hørt at det er så fint der sånn 😀😀👍👍💚💚😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Stavanger kansje eller noe langt vekk i alle fall bryte fullstendig med disse tullingene føler at etter pappa døde så snudde alle ryggen til meg jeg er nok ikke det familien de ønsket seg pappa sa alltid er det noe kan du snakke med familien men de er jo ikke interresert vil jeg snakke om pappa så snur de temaene inn på andre ting i stedet ☹️☹️ de var jo så glade i pappa men hans kjøtt og blod bryr de seg ikke om de ser ikke at det er noe igjen av han i sønnen ingen gadd og invitere meg på juleaften heller pappa sa døde han kunne jeg feire jul med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå