Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hehe nei hvis dere ser på kommunikasjonen så starter han med god morgen så har ikke jeg sett dette før mange timer senere og da har det blitt god formiddag god kveld god natt osv osv han sa kveld og jeg så ikke denne før i natt så ble god natt da Jo selvfølgelig, Cassidy Tvillingene tenkte ikke på det vi.😉😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (21 minutter siden): Hehe skal være våken jeg bare jeg som tuller litt med @Entern Haha😆😆😆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (17 minutter siden): Hehe nei hvis dere ser på kommunikasjonen så starter han med god morgen så har ikke jeg sett dette før mange timer senere og da har det blitt god formiddag god kveld god natt osv osv han sa kveld og jeg så ikke denne før i natt så ble god natt da Haha ja akkurat 😀 morsomt og smart 😆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Jo selvfølgelig, Cassidy Tvillingene tenkte ikke på det vi.😉😉 Synes det var en artig idé @Maskinfører fant på der 😀😀😄😄 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni Entern skrev (1 minutt siden): Haha ja akkurat 😀 morsomt og smart 😆 Ja er det 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni Entern skrev (2 minutter siden): Synes det var en artig idé @Maskinfører fant på der 😀😀😄😄 Ja ikke sant ? 😀😀😄😄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni Entern skrev (3 minutter siden): Haha😆😆😆 Hehe 😆😆😆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ikke sant ? 😀😀😄😄 Ja kjempemorsomt 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Jo selvfølgelig, Cassidy Tvillingene tenkte ikke på det vi.😉😉 Nei hehe 😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni Entern skrev (1 minutt siden): Ja kjempemorsomt 😀😀😀 Ja det er bra 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei hehe 😉😉 Entern skrev (11 minutter siden): Synes det var en artig idé @Maskinfører fant på der 😀😀😄😄 Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at det er en skikkelig artig ide.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at det er en skikkelig artig ide.♥️♥️ Enighetsklubben 😀😀😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Men nå må jeg si god natt på ordentlig for nå må jeg sove 😴 God natt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😴😴😊😊 og god natt @Maskinfører😴😊 og alle andre som er våkne ennå 😊😴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsklubben 😀😀😊😊 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni (endret) Entern skrev (1 time siden): Men nå må jeg si god natt på ordentlig for nå må jeg sove 😴 God natt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😴😴😊😊 og god natt @Maskinfører😴😊 og alle andre som er våkne ennå 😊😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 Endret 8. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Maskinfører😴😴💤💤🥱🥱 Skal dere legge dere ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni Entern skrev (42 minutter siden): Men nå må jeg si god natt på ordentlig for nå må jeg sove 😴 God natt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😴😴😊😊 og god natt @Maskinfører😴😊 og alle andre som er våkne ennå 😊😴 God natt og sov godt @Entern 😴😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi synes at det er en skikkelig artig ide.♥️♥️ Ja det var det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Rapporter Del Skrevet 8. juni Maskinfører skrev (23 minutter siden): Ja det var det ❤️❤️ Maskinfører skrev (25 minutter siden): Skal dere legge dere ? Cassidy Tvillingene er våkne vi har bare vært litt opptatte med å høre på musikk.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene er våkne vi har bare vært litt opptatte med å høre på musikk.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå