N-4K0 Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Glasscola har jeg ikke smakt på årevis, jeg kjøper på plastflaske fordi det gir mest for penga. Men kanskje jeg skulle kjøpe glasscola igjen og friske opp minnet. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni N-4K0 skrev (3 minutter siden): Glasscola har jeg ikke smakt på årevis, jeg kjøper på plastflaske fordi det gir mest for penga. Men kanskje jeg skulle kjøpe glasscola igjen og friske opp minnet. Cassidy Tvillingene liker best brus på boks vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ Godtirsdagsmorgen ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni 11 hours ago, MR SPEED said: 😜🤪😝 Wut? Herregud, nå fikk jeg lyst på Cola på glass. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Maskinfører skrev (5 timer siden): Godtirsdagsmorgen ❤️❤️ Yakamaru skrev (27 minutter siden): Wut? Herregud, nå fikk jeg lyst på Cola på glass. Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 2 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni 35 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ Aye, ønsker alle her inne en god tirsdag og. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ Godtirsdag ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰 Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Bergensere... Bær-gensere? 😁😎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Funka den Skrueuttrekker,n 😉😋😋👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Maskinfører skrev (8 minutter siden): Funka den Skrueuttrekker,n 😉😋😋👍👍 Nice😎👍 Håper du og Tuss har det bra og får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Trippelure skrev (1 time siden): Nice😎👍 Håper du og Tuss har det bra og får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja fungerte bra den 😀 😎 nja jeg er akkurat kommet hjem og på tunet så aner ikke åssen Tuss har det hadde det i allefall bra på morgenen idag 😀😻 håper du og Alfred får en fin kveld også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Trippelure skrev (2 timer siden): God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰 Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰 Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Maskinfører skrev (36 minutter siden): Ja fungerte bra den 😀 😎 nja jeg er akkurat kommet hjem og på tunet så aner ikke åssen Tuss har det hadde det i allefall bra på morgenen idag 😀😻 håper du og Alfred får en fin kveld også 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 N-4K0 skrev (21 minutter siden): Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅 Ja han har det helt forferdelig og jeg er verdens største hundemishandler. Han har ligget og skult på meg i hele dag. Og nå har han blitt grundig børstet også, så det er så ille som det kan få blitt 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Trippelure skrev (2 timer siden): Bergensere... Bær-gensere? 😁😎 ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): Funka den Skrueuttrekker,n 😉😋😋👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Yakamaru skrev (5 timer siden): Aye, ønsker alle her inne en god tirsdag og. Maskinfører skrev (4 timer siden): Godtirsdag ❤️❤️ Trippelure skrev (2 timer siden): God tirsdag alle sammen 😃 Håper alle har hatt en fin dag og får en enda bedre kveld 🍀☘️🐶🥰 Jeg har stresset litt i dag og i går, får overnattingsbesøk av en kompis fra Bergen og moren hans. Så prøver å ryddevaske alt jeg kan her, så det skal være fint for moren hans 😁 Alfred ble vasket i går kveld så nå er han furt på meg 🤣🤣🤣🐶🥰 N-4K0 skrev (31 minutter siden): Dakar Alfred ble så dårlig behandlet! 😢😭😅 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni (endret) 😻😻 Endret 4. juni av Maskinfører Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juni Rapporter Del Skrevet 4. juni Cassidy Tvillingene har 9 varmegrader og skikkelig regn her i Bergen i kveld.🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Ja han har det helt forferdelig og jeg er verdens største hundemishandler. Han har ligget og skult på meg i hele dag. Og nå har han blitt grundig børstet også, så det er så ille som det kan få blitt 🤣🤣🤣🐶🥰 Bare koselig ❤️ Tuss hadde det bra 😃😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ godtirsdagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå