Trippelure Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): Den som trykker får en premie av meg Jeg trykka og liket, hva får jeg i premie? En LEGO-kloss? 🤩🐶🥰 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Trippelure skrev (38 minutter siden): Jeg trykka og liket, hva får jeg i premie? En LEGO-kloss? 🤩🐶🥰 Lego bilder i kveld ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Maskinfører skrev (6 timer siden): Ønsker dere godmandag også ❤️ ❤️ N-4K0 skrev (3 timer siden): God mandag En intelligent og empatisk hund som kan være en gentleman når det trengs 🐶 🥰 Trippelure skrev (2 timer siden): Det går bra, er ikke noe svaretvang her 😁 Ja det er nok lurt å få med seg mest mulig informasjon og erfaring. Fortsatt lykke til med eksamen 🍀😊👍 MR SPEED skrev (1 time siden): Den som trykker får en premie av meg Yakamaru skrev (1 time siden): Joa, men fortsatt. Føler det er dårlig å ikke svare når det er jeg som har starta samtalen liksom. Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ 1 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ Jeg venta CC til dere 2 var på send meg pm ang den verste musikk gruppa deres ….. da kommer 8 nye Lego bilder i dag rett etter på fra meg ikke før 😃 Endret 3. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jeg venta CC til dere 2 var på send meg pm ang den verste musikk gruppa deres ….. da kommer 8 nye Lego bilder i dag rett etter på fra meg ikke før 😃 Cassidy Tvillingene sender deg en PM angående det nå vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Trippelure skrev (23 timer siden): Ja det er veldig koselig å lekesloss med Alfred 😍 Hvis jeg sier AU så stopper han og slikker på meg for å si unnskyld for at han var så hardhendt 🤣🤣🤣❤️🐶🥰 Så koselig 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Entern skrev (Akkurat nå): Så koselig 😊🐶 Cassidy Tvillingene håper at du har en Finmandagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du har en Finmandagskveld.♥️♥️ Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk😊😊☺️☺️det har jeg og det håper jeg dere også har😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig finmandagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig finmandagskveld, og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ Godt å høre 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Entern skrev (2 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner. Og vi liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner. Og vi liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni (endret) 4 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandagskveld.♥️♥️ Aye, får ha en god mandag dere og! Endret 3. juni av Yakamaru 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Yakamaru skrev (2 minutter siden): Aye, får ha en gid mandag dere og! Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og vi håper at du har en finmandagskveld i kveld.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni RIKTIG GOOD NATT DERE 5 MIN FØR LOGGE AV 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Må logge av nå, oda kommer i morgen. good natt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (10 minutter siden): RIKTIG GOOD NATT DERE 5 MIN FØR LOGGE AV MR SPEED skrev (4 minutter siden): Må logge av nå, oda kommer i morgen. good natt Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni Yakamaru skrev (8 timer siden): Joa, men fortsatt. Føler det er dårlig å ikke svare når det er jeg som har starta samtalen liksom. 😜🤪😝 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni MR SPEED skrev (20 minutter siden): 😜🤪😝 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå