Maskinfører Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Entern skrev (21 minutter siden): Håper du og Tuss har det bra 😊😻 Ja han er hjemme og jeg er ute 😉😻 men det går sikkert bra og han hilser masse 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (15 minutter siden): dit nye navn er MEKEREN ELLER MR MEKK Mulle Mekk 😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Hoster og harker jeg også sånn som gamle motorer 😉😋😀👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni Grillpølser og Hoff til midda,n idag da 😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Maskinfører skrev (21 minutter siden): Grillpølser og Hoff til midda,n idag da 😋 Her blir det wiener av kylling og kalkun og poteter, evt. potetmos, i mårra 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni (endret) N-4K0 skrev (3 timer siden): God søndag og godt jobba til Maskinfører som fikk ekstramekk på bilen Tror jeg skal kalle deg MF @Maskinfører, finner ikke noe bedre kallenavn og Maskinfører blir for langt å skrive hver gang Maskinfører skrev (1 time siden): Godsøndag @N-4K0 ja ble ekstra mekk vettu 😀 ja MF er noe av delenummerne til Mitsu ja det og langt og skrive 😋 MR SPEED skrev (1 time siden): dit nye navn er MEKEREN ELLER MR MEKK Maskinfører=MF= Massey Ferguson= Traktoooooooor ❤️😁😍🤩😎👍 Edit: Maskinfører er Max Mekker mekker MAX 😃👍 Endret 2. juni av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Maskinfører skrev (5 timer siden): Godsøndag ❤️❤️ MR SPEED skrev (4 timer siden): good søndag Entern skrev (4 timer siden): God søndag N-4K0 skrev (3 timer siden): God søndag og godt jobba til Maskinfører som fikk ekstramekk på bilen Tror jeg skal kalle deg MF @Maskinfører, finner ikke noe bedre kallenavn og Maskinfører blir for langt å skrive hver gang Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Trippelure skrev (7 minutter siden): Maskinfører=MF= Massey Ferguson= Traktoooooooor ❤️😁😍🤩😎👍 Edit: Maskinfører er Max Mekker mekker MAX 😃👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (59 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (52 minutter siden): Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere en god kveld tilbake og håper dere koser dere og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Trippelure skrev (17 minutter siden): Maskinfører=MF= Massey Ferguson= Traktoooooooor ❤️😁😍🤩😎👍 Edit: Maskinfører er Max Mekker mekker MAX 😃👍 Nettopp det jeg tenker når jeg ser eller tenker MF, det er Massey Ferguson 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni MR SPEED skrev (9 minutter siden): ANGRY WITH ME Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi ønsker dere en god kveld tilbake og håper dere koser dere og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det bra, og vi håper at du og Alfred også har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni N-4K0 skrev (6 minutter siden): Nettopp det jeg tenker når jeg ser eller tenker MF, det er Massey Ferguson 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det bra, og vi håper at du og Alfred også har det bra.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere har det bra, vi har det også bra 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juni Rapporter Del Skrevet 2. juni Trippelure skrev (15 minutter siden): Det er koselig å høre at dere har det bra, vi har det også bra 😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni N-4K0 skrev (1 time siden): Her blir det wiener av kylling og kalkun og poteter, evt. potetmos, i mårra 😋 Du spiser sånne pølser ja 😋 ja men potetmos er godt det 😋😀👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå