Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene håper at alle har en nydelig kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Yakamaru skrev (9 minutter siden): Aye, takker. ^^ Har Autisme, ja. Dunno om eksamen ble bestått da jeg fikk noen skikkelig gørre oppgaver, dog regning og tall som var i oppgave 2 var helt innafor. Liker veldig å kjøre truck. Det er ekstremt morsomt. Bare hyggelig 😊 Ja er gøy å kjøre truck, har prøvd meg litt på det i grønnsakslageret for mange år siden. Vi håper du består med glans og at muntlig går enda bedre🍀☘️👍🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi liker bedre stekt makrell enn kokt makrell, og vi elsker både varmrøkt og kaldrøkt makrell.🐟🐟😋😋 Ja stekt er best, men om man koker/trekker med laurbær er det heller ikke så altfor ille altså. Var en bergenser som lærte meg det 😁💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Bare hyggelig 😊 Ja er gøy å kjøre truck, har prøvd meg litt på det i grønnsakslageret for mange år siden. Vi håper du består med glans og at muntlig går enda bedre🍀☘️👍🐶🥰 Ja stekt er best, men om man koker/trekker med laurbær er det heller ikke så altfor ille altså. Var en bergenser som lærte meg det 😁💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres godt ut, vi prøvde å grille makrell en gang men det ble en liten fiasko. For siden vi har elektrisk grill så grodde makrellen bare fast i elementet på grillen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (41 minutter siden): Det høres godt ut, jeg liker sei 😋 Jeg liker også sei 😋 dessuten er det alltid bra når det ordner sei 2 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni 6 minutes ago, Trippelure said: Bare hyggelig 😊 Ja er gøy å kjøre truck, har prøvd meg litt på det i grønnsakslageret for mange år siden. Vi håper du består med glans og at muntlig går enda bedre🍀☘️👍🐶🥰 Den praktiske delen blir nok lettere. Har lett over en time med materiell som jeg kan bruke til å gå over med sensoren. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg liker også sei 😋 dessuten er det alltid bra når det ordner sei Ha Ha den likte Cassidy Tvillingene, og vi elsker også sei.🐟🐟😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Det spises lite sei her fordi bestemora mi ikke tåler denne fisken av en eller annen grunn, spiser hun det så kommer det opp igjen. Det går mye i laks, ørret, torsk og en og annen gang kveite 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Det spises lite sei her fordi bestemora mi ikke tåler denne fisken av en eller annen grunn, spiser hun det så kommer det opp igjen. Det går mye i laks, ørret, torsk og en og annen gang kveite 😋 Cassidy Tvillingene synes også at både laks, ørret, torsk og kveite er knallgode fisker alle sammen.🐟🐟🐟🐟😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres godt ut, vi prøvde å grille makrell en gang men det ble en liten fiasko. For siden vi har elektrisk grill så grodde makrellen bare fast i elementet på grillen. Usj, fastgrodd fisk er ikke noe særlig 🤪🤣🤣🤣 N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg liker også sei 😋 dessuten er det alltid bra når det ordner sei Heheh 😎👍 Yakamaru skrev (1 time siden): Den praktiske delen blir nok lettere. Har lett over en time med materiell som jeg kan bruke til å gå over med sensoren. Det er bra, jeg liker praktisk-muntlig når det er noe jeg kan og liker. Er mye lettere å overbevise da enn på papir. Og i bunn og grunn er det jo det praktiske som er viktigst i disse tingene 😃👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Ha Ha den likte Cassidy Tvillingene, og vi elsker også sei.🐟🐟😋😋 Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni (endret) Trippelure skrev (6 minutter siden): Usj, fastgrodd fisk er ikke noe særlig 🤪🤣🤣🤣 Heheh 😎👍 Det er bra, jeg liker praktisk-muntlig når det er noe jeg kan og liker. Er mye lettere å overbevise da enn på papir. Og i bunn og grunn er det jo det praktiske som er viktigst i disse tingene 😃👍 Cassidy Tvillingene er helt enige, fastgrodd fisk er bare noe griseri.🤣🤣 Trippelure skrev (6 minutter siden): Helt enig 🥳 🥰🥰 Endret 1. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni 44 minutes ago, Trippelure said: Det er bra, jeg liker praktisk-muntlig når det er noe jeg kan og liker. Er mye lettere å overbevise da enn på papir. Og i bunn og grunn er det jo det praktiske som er viktigst i disse tingene 😃👍 Aye. Praktisk-muntlig er lettere da jeg også kan fysisk vise hva jeg driver med. Om det er farlig gods, håndtering av lekkasje av olje, hvordan fat skal stroppes når de heises opp med skyvemast, +++. Er veldig mye som jeg kan gå igjennom. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere denne første junikvelden i 2024.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Yakamaru skrev (5 minutter siden): Aye. Praktisk-muntlig er lettere da jeg også kan fysisk vise hva jeg driver med. Om det er farlig gods, håndtering av lekkasje av olje, hvordan fat skal stroppes når de heises opp med skyvemast, +++. Er veldig mye som jeg kan gå igjennom. Ja, min erfaring med praktisk-muntlig er å bare pøse på med alt som kan være relevant, selv den minste ting. Det gir uttellig og plutselig har man høyeste karakter 😃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere koser dere denne første junikvelden i 2024.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 vi ønsker dere en god 1 junikveld tilbake og håper dere fortsatt koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni 2 minutes ago, Trippelure said: Ja, min erfaring med praktisk-muntlig er å bare pøse på med alt som kan være relevant, selv den minste ting. Det gir uttellig og plutselig har man høyeste karakter 😃 Indeed. Skal spørre noen av kollegaene mine om de har noen tips og. Han ene fikk meget godt bestått, så skal spørre han hva han gjorde for å få det resultatet. xD Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😊 vi ønsker dere en god 1 junikveld tilbake og håper dere fortsatt koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss denne 1 junikvelden, og vi håper at du og Alfred også koser dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (2 timer siden): Det høres godt ut, jeg liker sei 😋 Men jeg håper dere får en god torsk til middag en dag, og mange deilige makreller 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk, vi har det bra og koser oss med is og tørket oksehud (Alfred som liker det) og det er fint å høre at dere har det fint. Soft Shake med sjokolade er digg 😋👍😊😻🐶🥰 Ja ❤️ men det er jo godt da 😀 ja hunder liker sånt ja koselig at dere har det fint også ja den er veldig god 😋👍😊😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg liker også sei 😋 dessuten er det alltid bra når det ordner sei Haha🤣ja😊👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå