Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en enda bedre lørdag 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni (endret) God tobakk 😀👍 Endret 1. juni av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): God tobakk 😀👍 Neimen er du en røker @Maskinfører? 🤪 Jeg røyka før men har slutta, har smakt den tobakken da, den er veldig lys og ganske god 😁👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en enda bedre lørdag 🍀☘️🐶🥰 Maskinfører skrev (1 time siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og fikk en stor fisk i dag så dere kan ha deilig fiskemiddag 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH GOOOOOOOD MUSIKK ACDC 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Good morning Diskusjon Jeg har aldri røyka selv, men har nok innåndet min andel av sigarettrøyk fra andre. Jeg syns egentlig tobakk lukter veldig godt, men aldri skal en sigarett i denne kjeften 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni N-4K0 skrev (5 minutter siden): Good morning Diskusjon Jeg har aldri røyka selv, men har nok innåndet min andel av sigarettrøyk fra andre. Jeg syns egentlig tobakk lukter veldig godt, men aldri skal en sigarett i denne kjeften Tobakk er ikke bra hilsen en exe røyker 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Ønsker dere også en godlørdag ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni God lørdag til deg Maskinfører, hvordan går det med bilen? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Trippelure skrev (2 timer siden): Neimen er du en røker @Maskinfører? 🤪 Jeg røyka før men har slutta, har smakt den tobakken da, den er veldig lys og ganske god 😁👍 Ja røyker i godt selskap 😀 ja den er uten tilsetninger 😀 var en Araber som var i Tyskland og besøkte familien så spurte jeg om han kunne kjøpe med 5 pakker til meg billig var det også 1 000,- 😀👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): Tobakk er ikke bra hilsen en exe røyker Stemmer det men er ingen storrøyker da 😀👍 @MR SPEED Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Der var lekkasjen ja 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Stemmer det men er ingen storrøyker da 😀👍 @MR SPEED jo røka på dass kjøkkened stua alle rom.... hvis jeg hadde omgang syken røyka jeg da hadde jeg forkjølelse influensa ræyka jeg samme syk jeg var røyka jeg pokker......røyka rød mix å karva blad pippe tobakk jeg hadde tobbaken i 3 dager tom stor røyker da er svaret JA vet ikke åsen jeg greide å slutte å røyke brukte et lego sett Technic bygget det opp 6 ganger brukte noen tabletter de gjore meg kvalm vær gang røyka til slutt ga jeg faen i tobakk kasta det i søpla fra da har jeg vært røyk fri men i dag har jeg ikke vansklig med å se andre kommer du exempel hit sier jeg gå på kjøkkened å røyke ok for meg er ikke den som sytter lar andre røyke her er de som er helt IDIOTER jeg er ikke sånn 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni Sånn da er jomfruknotten på plass den fulgte med gamle simmeringhuset ut da er det bare pakningssilikon igjen og få han Ola Jacob på plass og stramme til 😀 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni (endret) MR SPEED skrev (21 minutter siden): jo røka på dass kjøkkened stua alle rom.... hvis jeg hadde omgang syken røyka jeg da hadde jeg forkjølelse influensa ræyka jeg samme syk jeg var røyka jeg pokker......røyka rød mix å karva blad pippe tobakk jeg hadde tobbaken i 3 dager tom stor røyker da er svaret JA vet ikke åsen jeg greide å slutte å røyke brukte et lego sett Technic bygget det opp 6 ganger brukte noen tabletter de gjore meg kvalm vær gang røyka til slutt ga jeg faen i tobakk kasta det i søpla fra da har jeg vært røyk fri men i dag har jeg ikke vansklig med å se andre kommer du exempel hit sier jeg gå på kjøkkened å røyke ok for meg er ikke den som sytter lar andre røyke her er de som er helt IDIOTER jeg er ikke sånn Du røyka alle plasser ja 😀 røyker kun på verkstedet Rød 3 ja den er også god røyker man karva blad i pipa blir man kvalt da pappa pappa røyka vel 3 pakker i uka på sitt meste det er bra at du er sånn ville nok gått ut og røyket for å være høflig 😀☹️😊😀👍👍 Endret 1. juni av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Gjorde meg ferdig med skriftlig eksamen opp mot fagbrev i logistikk i går. Håper jeg står så er det bare den praktiske delen igjen for fagbrev. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Maskinfører skrev (2 timer siden): jomfruknotten Say what? 🤔 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Rapporter Del Skrevet 1. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en godlørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå