Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (17 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og fikk masse fisk i dsg morres 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere koser dere og ikke regner bort i dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ selv takk ❤️ takk i like måte 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Får presse sammen dette da ☹️😊👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Cassidy Tvillingene trives godt i skogen vi har rask vei ned til kaien hvor vi fisker. Og det tar 10 minutter med buss inn til Bergensentrum.😊😊 Maskinfører skrev (14 timer siden): Å Jo koselig i skogen Joda, det spørs jo hvor langt inni skogen man bor også, jeg tenker at jeg ikke hadde trivdes helt type midt i en skog, men i utkanten av en hadde ikke vært dumt og med bare 10min kjøring til Bergen sentrum høres det ikke gærnt ut heller 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Nå tror jeg at jeg har funnet ut hvorfor simmering lekker det mangler en leppe på den ene 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (7 timer siden): Det er bra 😀😀 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og fikk masse fisk i dsg morres 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere koser dere og ikke regner bort i dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai N-4K0 skrev (3 timer siden): Joda, det spørs jo hvor langt inni skogen man bor også, jeg tenker at jeg ikke hadde trivdes helt type midt i en skog, men i utkanten av en hadde ikke vært dumt og med bare 10min kjøring til Bergen sentrum høres det ikke gærnt ut heller Cassidy Tvillingene synes at vi bor bra, og at det ofte går busser til Bergen sentrum.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): Får presse sammen dette da ☹️😊👍👍 Maskinfører skrev (1 time siden): Nå tror jeg at jeg har funnet ut hvorfor simmering lekker det mangler en leppe på den ene 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (7 timer siden): Bare koselig ❤️ selv takk ❤️ takk i like måte 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 😃 Håper dere får en fin kveld også 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 En fin torsdagskveld ønskes tilbake til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): 😃 Håper dere får en fin kveld også 🍀☘️😊😻🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 En fin torsdagskveld ønskes tilbake til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld. Og vi håper at du og Alfred har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (16 minutter siden): 😃 Håper dere får en fin kveld også 🍀☘️😊😻🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 En fin torsdagskveld ønskes tilbake til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ja håper dere får en fin kveld også 😀🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ Fintorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld. Og vi håper at du og Alfred har det samme.♥️♥️ Det er fint å høre at dere har det fint 💚💚😃 Vi har det også fint, nå skal vi straks ut en tur. Vi har sovet noen timer på dagen i dag, sov lite og dårlig i natt og var veldig sliten etter legetime i dag. Men nå er vi litt bedre begge to 😅🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai N-4K0 skrev (3 timer siden): Joda, det spørs jo hvor langt inni skogen man bor også, jeg tenker at jeg ikke hadde trivdes helt type midt i en skog, men i utkanten av en hadde ikke vært dumt og med bare 10min kjøring til Bergen sentrum høres det ikke gærnt ut heller Ja det gjør det ei det gjør ikke det 😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja håper dere får en fin kveld også 😀🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Tusen❤️takk 😃 Nå skal vi ut på tur og kose oss 😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai God kveld, jeg har en kveldsmatpause fra videre arbeid i Minecraft Bra at du fant ut hvor feilen lå med simmerringen @Maskinfører, selv om jeg ikke klarer å se forskjell på de to bildene 🤔 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Nå skal vi ut på tur og kose oss 😊😻🐶🥰 God tur og masse kos ønskes mr. Alfredo 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (11 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Fintorsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (11 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint 💚💚😃 Vi har det også fint, nå skal vi straks ut en tur. Vi har sovet noen timer på dagen i dag, sov lite og dårlig i natt og var veldig sliten etter legetime i dag. Men nå er vi litt bedre begge to 😅🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det fint, og vi ønsker dere en godkveldstur.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (37 minutter siden): 😃 Håper dere får en fin kveld også 🍀☘️😊😻🐶🥰 Tusen❤️takk 😊 En fin torsdagskveld ønskes tilbake til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen takk ❤️fintorsdagskveld til dere også 😀🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå