Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): Ja, det er skikkelig irriterende, men jeg må bare leve med det ut oktober Cassidy Tvillingene må leve med ustabilt internett hele året, vi har det verst om våren og sommeren når det er mye løv på trærne da er internettet vårt ekstra ustabilt her i skogen hos oss.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Ulempen ved å bo i skogen jeg hadde ikke trivdes i en skog, jeg trives best sånn jeg bor nå, i et boligstrøk noen kilometer utenfor en småby. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ulempen ved å bo i skogen jeg hadde ikke trivdes i en skog, jeg trives best sånn jeg bor nå, i et boligstrøk noen kilometer utenfor en småby. Cassidy Tvillingene trives godt i skogen vi har rask vei ned til kaien hvor vi fisker. Og det tar 10 minutter med buss inn til Bergensentrum.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har 15 varmegrader og overskyet her i Bergen i kveld.☁️☁️ Ja men det er jo deilig ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja men det er jo deilig ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for vi synes at det ikke er for varmt, og det er heller ikke for kaldt. Det er perfekt temperatur for oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Mest sannsynligvis dette som skjedde med Sølvreven også Jeg bytta og simmeringen på pajeroen jeg hadde,men klarte å lage en liten brett i kanten ved montering....Resultatet var en hel kveld med skruing i vasken... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai N-4K0 skrev (3 timer siden): Ulempen ved å bo i skogen jeg hadde ikke trivdes i en skog, jeg trives best sånn jeg bor nå, i et boligstrøk noen kilometer utenfor en småby. Å Jo koselig i skogen Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker godt 15 varmegrader, for vi synes at det ikke er for varmt, og det er heller ikke for kaldt. Det er perfekt temperatur for oss.♥️♥️ Ja deilig temperatur det ja den er perfekt ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mai Forfatter Del Skrevet 29. mai (endret) Får håpe det blir bedre da Glemte jo olje på den jeg satt inn INSTALLASJONSSERVICEPUNKTER >>A<< INSTALLASJON AV VEVAKSEL BAKRE OLJETETNING 1.Påfør en liten mengde motorolje på hele den indre diameteren til oljetetningsleppen. 2. Bruk spesialverktøy for installasjon av oljetetninger (MB992147) for å presse-montere veivakselens bakre oljetetning. 3. Trykk-monter veivakselens bakre oljetetning inn i oljetetningshuset for å få dimensjonen vist i illustrasjonen. >>B<< MONTERING AV OLJETETNINGSKASSEMONTERING 1. Fjern fullstendig gammel tetningsmasse som er igjen på oljetetningshuset og sylinderblokken. 2. Påfør en kontinuerlig perle av spesifisert tetningsmasse på oljetetningshusets sammenkoblingsflate som vist. Spesifisert fugemasse: MITSUBISHI GENUINE PART MD970389 eller tilsvarende merk Installer oljetetningshuset umiddelbart etter påføring av tetningsmiddel. 3. Installer veivakselens bakre oljetetning i sylinderblokken etter å ha påført en passende mengde motorolje over hele omkretsen av leppedelen. 4. forsiktig Etter installasjonen, inntil en tilstrekkelig periode (en time eller mer) har gått, må du ikke påføre olje eller vann på området for påføring av tetningsmiddel eller starte motoren. Endret 29. mai av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mest sannsynligvis dette som skjedde med Sølvreven også Jeg bytta og simmeringen på pajeroen jeg hadde,men klarte å lage en liten brett i kanten ved montering....Resultatet var en hel kveld med skruing i vasken... Maskinfører skrev (2 minutter siden): Å Jo koselig i skogen Cassidy Tvillingene synes at det er veldig koselig i skogen vi.😉😉😊😊 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Får håpe det blir bedre da INSTALLASJONSSERVICEPUNKTER >>A<< INSTALLASJON AV VEVAKSEL BAKRE OLJETETNING 1.Påfør en liten mengde motorolje på hele den indre diameteren til oljetetningsleppen. 2. Bruk spesialverktøy for installasjon av oljetetninger (MB992147) for å presse-montere veivakselens bakre oljetetning. 3. Trykk-monter veivakselens bakre oljetetning inn i oljetetningshuset for å få dimensjonen vist i illustrasjonen. >>B<< MONTERING AV OLJETETNINGSKASSEMONTERING 1. Fjern fullstendig gammel tetningsmasse som er igjen på oljetetningshuset og sylinderblokken. 2. Påfør en kontinuerlig perle av spesifisert tetningsmasse på oljetetningshusets sammenkoblingsflate som vist. Spesifisert fugemasse: MITSUBISHI GENUINE PART MD970389 eller tilsvarende merk Installer oljetetningshuset umiddelbart etter påføring av tetningsmiddel. 3. Installer veivakselens bakre oljetetning i sylinderblokken etter å ha påført en passende mengde motorolje over hele omkretsen av leppedelen. 4. forsiktig Etter installasjonen, inntil en tilstrekkelig periode (en time eller mer) har gått, må du ikke påføre olje eller vann på området for påføring av tetningsmiddel eller starte motoren. 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja deilig temperatur det ja den er perfekt ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker godt den temperaturen der vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er veldig koselig i skogen vi.😉😉😊😊 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene liker godt den temperaturen der vi.♥️♥️ Ja koselig det og bo i skogen 😉😉😊😊 ja jeg liker også den temperaturen ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (42 minutter siden): Ja koselig det og bo i skogen 😉😉😊😊 ja jeg liker også den temperaturen ❤️❤️ Cassidy Tvillingene finner alltid skygge i skogen når det er sterk sol og varme.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai God morgen alle sammen 😃 Håper alle jar det bra og får en enda bedre torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss, lykke til med enda mer skuing på bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene finner alltid skygge i skogen når det er sterk sol og varme.😊😊 Ja samme her 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (2 timer siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle jar det bra og får en enda bedre torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss, lykke til med enda mer skuing på bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godtorsdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her 😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Nå overførte jeg penger mellom forskjellige kontoer hos SpareBank 1 selv 100,- kroner kosta det på tide og finne seg en annen bank 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mai Forfatter Del Skrevet 30. mai Trippelure skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle jar det bra og får en enda bedre torsdag 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og Tuss, lykke til med enda mer skuing på bilen 🍀☘️😊😻🐶🥰 God formiddag ja 😀 ja håper dere får en fin dag også 🍀🍀😊😻😻🐶🐶 Tusen takk 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godtorsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere har det bra og fikk masse fisk i dsg morres 🍀☘️💚💚🐶🥰 Maskinfører skrev (1 minutt siden): God formiddag ja 😀 ja håper dere får en fin dag også 🍀🍀😊😻😻🐶🐶 Tusen takk 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶 Tusen❤️takk 😃 Vi håper dere koser dere og ikke regner bort i dag 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå