Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har hatt en fin dag og håper dere har hatt det samme, og at du får varmvannsberederen i gang 🍀☘️😊😻🐶🥰 Bare koselig selv takk ❤️ det er fint og høre ja VVB er i gang den varmt vann i huset nå holder 10-15 år dem så skal kjøpe en varmekolbe og en termostat og ha på lager så holder den i 30 år den gamle står på vaskerommet som minne ☘️☘️☺️☺️😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Fy faen nå fikk jeg løst på spekefat Korni flatbrød med strandaskinke pepperoni saltpølse og masse rømme og en kald øl 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fy faen nå fikk jeg løst på spekefat Korni flatbrød med strandaskinke pepperoni saltpølse og masse rømme og en kald øl 😋😋🥰🥰 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (18 minutter siden): Fy faen nå fikk jeg løst på spekefat Korni flatbrød med strandaskinke pepperoni saltpølse og masse rømme og en kald øl Har du det liggende da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Cassidy Tvillingene har spist litt mer iskrem nå vi.🍦🍦😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): 😋😋🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 😋😋🥰🥰 Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Sånn da var Tinglysningsgebyret betalt 500,- Minus på konto Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (18 minutter siden): Har du det liggende da? Neeeiii var bare ett ønske handlet en pakka strandaskinke i kveld og den er fortært angrer på at jeg ikke kjøpte det jeg ville ha 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Neeeiii var bare ett ønske handlet en pakka strandaskinke i kveld og den er fortært angrer på at jeg ikke kjøpte det jeg ville ha Du må handle det du har lyst på 😁 Spekemat og flatbrød er ting som uansett holder seg lenge og du kan ha liggende på lager 😉👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): 😋😋🥰🥰 Tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): Du må handle det du har lyst på 😁 Spekemat og flatbrød er ting som uansett holder seg lenge og du kan ha liggende på lager 😉👍 Glemte hele greia handlet på den butikken som lå i nærheten av der min kjære far bodde de siste årene en Kiwi butikk de selger en eller annen pakke (Gilde) tror jeg med masse forskjellig spekemat strandaskinke pepperoniskinke og diverse tror den koster rundt 300,- eller no så glemte den 😕 jaja får kjøpe en pakke neste helg Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): Du må handle det du har lyst på 😁 Spekemat og flatbrød er ting som uansett holder seg lenge og du kan ha liggende på lager 😉👍 Cassidy Tvillingene er helt enige spekemat og flatbrød holder seg lenge.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og våre klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mai Forfatter Del Skrevet 26. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og våre klemmer.♥️♥️ Tusen takk det varmer sender til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mai Del Skrevet 26. mai Maskinfører skrev (27 minutter siden): Tusen takk det varmer sender til dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå