Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Montering av Varmtvannsbereder Høiax Titanium 200L Energiklasse D 😋😋😋 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): 👍👍😋😋 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Entern skrev (3 timer siden): God fredag alle sammen 😀 Og gratulerer @Maskinfører med ny varmtvannsbereder 😀👍 God Fredag 😀 Tusen Takk @Entern Varmt vann var det au etter noen timer 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): God Fredag 😀 Tusen Takk @Entern Varmt vann var det au etter noen timer 😀 Hurra 😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ser veldig bra ut @Maskinfører, håper du og Tuss har en fin fredagskveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 God fredag Entern, håper du har det bra og koser deg på fredagskvelden 🍀☘️😃🐶🥰 Det gjør jeg 😊 og godt å høre at du og Alfred har det fint 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (9 minutter siden): Sånt etter mange timer så er det varmt vann i dusjen da er alt gjort etter boka gleder meg til å dusje i morgo 😀😀😀😋😋😋👍👍👍 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Montering av Varmtvannsbereder Høiax Titanium 200L Energiklasse D 😋😋😋 Så bra 😃👍 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det gjør det Ja jeg og Tuss har det fint og dere ?? 🍀🍀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 Vi er slitne etter en lang dag i potetåkeren, men nå er alle potetene ferdig satt 💪😁 Vi har det fint og koser oss nå, og det er fint å høre at dere også har det fint 🍀☘️😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Entern skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg 😊 og godt å høre at du og Alfred har det fint 😊🐶 Så bra, det var godt å høre at du også har det bra 😊🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finmaikveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): Så bra 😃👍 Vi er slitne etter en lang dag i potetåkeren, men nå er alle potetene ferdig satt 💪😁 Vi har det fint og koser oss nå, og det er fint å høre at dere også har det fint 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja 😀😀 ja potetåker,n blir en sliten av det er bra at det blir poteter 😀 det er bra at dere koser dere ja det er fint liker og ha det fint 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Entern skrev (9 minutter siden): Hurra 😀😀😀 Ja hurra 😀😀😀👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mai Forfatter Del Skrevet 24. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ off er sliten 😋😋😋☹️☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai Maskinfører skrev (23 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ off er sliten 😋😋😋☹️☹️☹️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja 😀😀 ja potetåker,n blir en sliten av det er bra at det blir poteter 😀 det er bra at dere koser dere ja det er fint liker og ha det fint 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja vi håper på bedre vær i år, så det blir norske poteter hele året 🍀☘️😊😻🐶🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja jeg også ❤️❤️ off er sliten 😋😋😋☹️☹️☹️ Det er lov å være sliten når man har fått gjort så mye som du har gjort siste uka 💪😁😉👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mai Del Skrevet 25. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finmaikveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Jeg sovna i går kveld, men våknet litt nå 🤪 Skitt fiske 💚💚😉🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå