Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (39 minutter siden): Ja det er veldig kjekt det ja vi koser oss også takk i like måte 🍀☘️😊😻🐶🥰 Det er koselig å høre at dere koser dere 😊😻🐶🥰 Vi fikk nettopp pakken levert på døren, tidligere enn forventet, og da ble Alfred hoppende glad 😃 Nå ligger han og gnager på tørket hestehud og er veldig fornøyd 😁🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er koselig å høre at dere koser dere 😊😻🐶🥰 Vi fikk nettopp pakken levert på døren, tidligere enn forventet, og da ble Alfred hoppende glad 😃 Nå ligger han og gnager på tørket hestehud og er veldig fornøyd 😁🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ Det er koselig å høre at dere koser dere, da blir jeg glad 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er koselig å høre at dere koser dere, da blir jeg glad 😃💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner er glade og har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (17 minutter siden): Det er koselig å høre at dere koser dere 😊😻🐶🥰 Vi fikk nettopp pakken levert på døren, tidligere enn forventet, og da ble Alfred hoppende glad 😃 Nå ligger han og gnager på tørket hestehud og er veldig fornøyd 😁🐶🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har det fint og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Ja det er koselig og kose seg 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja men det er jo bra da så da blir det og legge seg nedpå ? 🐶🐶😻😻 Ja men er bra Alfred er fornøyd da 🐶🐶 bare koselig ja vi har det fint og koselig klokken 21:30 blir det Burgerking for 2 stk store vaniljemilkshaker deretter vanning på kirkegården 🍀🍀💚💚🐶🐶😻😻 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene blir glade når våre venner er glade og har det bra.♥️♥️ Helt enig, det blir jeg også 😃💚💚🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ fintorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er koselig og kose seg 😊😻😻🐶🐶🥰🥰 ja men det er jo bra da så da blir det og legge seg nedpå ? 🐶🐶😻😻 Ja men er bra Alfred er fornøyd da 🐶🐶 bare koselig ja vi har det fint og koselig klokken 21:30 blir det Burgerking for 2 stk store vaniljemilkshaker deretter vanning på kirkegården 🍀🍀💚💚🐶🐶😻😻 Det høres digg ut, håper du slipper unna tordenværet når du skal vanne 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja, skal lage meg litt mat nå, så får jeg se når jeg legger meg. Har blitt våken igjen nå 😆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ble ny membran på Motorsaga idag da Husqvarna 42 1979 Mod 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Det høres digg ut, håper du slipper unna tordenværet når du skal vanne 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja, skal lage meg litt mat nå, så får jeg se når jeg legger meg. Har blitt våken igjen nå 😆 Ja det er digg ja det håper jeg også 😀 ja spise må du vettu 😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ble ny membran på Motorsaga idag da Husqvarna 42 1979 Mod 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): fintorsdagskveld ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig, det blir jeg også 😃💚💚🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også venner ❤️❤️ faen tror det tordner ☹️☹️ blir ikke noe gressklipping i morgen da ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Da er rød skrift på Tingslysningadokumentene fjernet så da er alt godkjent 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tenker på dere også venner ❤️❤️ faen tror det tordner ☹️☹️ blir ikke noe gressklipping i morgen da ☹️☹️ Cassidy Tvillingene liker ikke tordenvær. Vi har sol og 22 grader her i Bergen nå. Men vi har vind da. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (23 minutter siden): Ja det er digg ja det håper jeg også 😀 ja spise må du vettu 😀 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Nå slo lynet akkurat ned ved Bispeveien/Søndre Freste https://www.lightningmaps.org/ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker ikke tordenvær. Vi har sol og 22 grader her i Bergen nå. Men vi har vind da. Ikke jeg heller ☹️☹️ dere har vind ja 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Nå slo lynet akkurat ned ved Bispeveien/Søndre Freste https://www.lightningmaps.org/ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller ☹️☹️ dere har vind ja 😊😊 Cassidy Tvillingene synes at torden og lyn er skikkelig skummelt vi.⛈️⛈️⚡⚡😱😱 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at torden og lyn er skikkelig skummelt vi.⛈️⛈️⚡⚡😱😱 Ja det er det ☹️☹️⛈️⛈️⛈️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Jævlig glad det ikke regnet som det står nede på Laptop skjermen for da hadde bilen vært kliss blaut inni 😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå