Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Del Skrevet 22. mai (endret) Glad jeg har vifte 😋😋👍👍😀😀 Endret 22. mai av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Del Skrevet 22. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Glad jeg har vifte 😋😋👍👍😀😀 Cassidy Tvillingene har også vifter i kjellerleiligheten vår.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. mai Forfatter Del Skrevet 22. mai Fra boligmappa Om boligen Matrikkel 1149 Bygningstype Eiendom/tomt uten bygning (Fjøsnisser det var bygning der men denne er blåst ned ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Cassidy Tvillingene håper at dere har en finnatt enten dere er våkne eller sover.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har også vifter i kjellerleiligheten vår.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det er deilig 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er deilig 👍👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (8 timer siden): @Trippelure @Trippelure @Trippelure er du her ?? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene savner også @Trippelure her.♥️♥️ Jeg sovna,var ganske sliten da jeg kom hjem i går 😴🐶🥰 Håper dere og alle som leser i tråden har det bra og får en fin torsdag 🍀☘️😃💚💚😊😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (På 21.5.2024 den 9:41 PM): Andre strøk i går ble veldig bra 😀 😀 👍👍 Superbra! 😃👍 Og så fint at du endelig har fått huset og tomten i ditt navn! Nå er det bare å fikse hele huset og kose deg 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Velkommen tilbake fra din vandring i granskauen langt borti gokk, Tripp God torsdag til dere alle, klemmer til venner og kos til dyr 🤗 🐱 🐶 Og ikke minst, som jeg glemte forrige uke: 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai N-4K0 skrev (3 timer siden): Velkommen tilbake fra din vandring i granskauen langt borti gokk, Tripp God torsdag til dere alle, klemmer til venner og kos til dyr 🤗 🐱 🐶 Og ikke minst, som jeg glemte forrige uke: Tusen❤️takk 😊 Klem fra meg og Alfred sender deg entusiastiske hoppesusser 😃🐶🥰 Vi håper du har det bra og gleder deg til freddan 🍀☘️🤪🥳 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Det er bra 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (4 timer siden): Jeg sovna,var ganske sliten da jeg kom hjem i går 😴🐶🥰 Håper dere og alle som leser i tråden har det bra og får en fin torsdag 🍀☘️😃💚💚😊😻🐶🥰 Du var sliten ja 😀😀 ja det har vi og du ? 🍀🍀😀😀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (4 timer siden): Superbra! 😃👍 Og så fint at du endelig har fått huset og tomten i ditt navn! Nå er det bare å fikse hele huset og kose deg 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja det er veldig bra huset blir fint det koser meg veldig 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Klem fra meg og Alfred sender deg entusiastiske hoppesusser 😃🐶🥰 Vi håper du har det bra og gleder deg til freddan 🍀☘️🤪🥳 Yay, hoppende hundesusser! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Du var sliten ja 😀😀 ja det har vi og du ? 🍀🍀😀😀💚💚😻😻🐶🐶🥰🥰 Ja, blir sliten av å gå nesten halvannen mil med 20kg på ryggen, i den varmen som er nå 🥵😮💨🤤😴😆 Vi har det bra og slapper av nå. Måtte tidlig opp i dag og styre med div møter og legetime, og nå venter jeg på å få en pakke på døra med mat til Alfred. Men den kommer ikke før i 21-tiden, skulle ønske den kom før så jeg kunne lagt meg til å sove igjen 🤣🤣🤣 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det er veldig bra huset blir fint det koser meg veldig 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Det er godt å høre at du koser deg med fint hus, det så veldig fint ut på bilde 😃 Håper du og Tuss koser dere og får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 N-4K0 skrev (2 timer siden): Yay, hoppende hundesusser! Ja, du kan få så mange du vil 🤣🤣🤣🤪 Han ELSKER å gi hoppesusser og klemmer med en labb på hver skulder 😃🐶🥰 Var på tur i stad og møtte to gutter som var på vei hjem fra skolen, sånn ca 9-10år gamle. De spurte om de kunne få hilse på han og de ble selvsagt overfalt med Alfred-susser og klemmer,nesten så en skulle tru han aldri hadde sett folk før. Heldigvis syns de bare det var hyggelig og at han var veldig søt 😃😃🤣🤣🤣🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (27 minutter siden): Ja, blir sliten av å gå nesten halvannen mil med 20kg på ryggen, i den varmen som er nå 🥵😮💨🤤😴😆 Vi har det bra og slapper av nå. Måtte tidlig opp i dag og styre med div møter og legetime, og nå venter jeg på å få en pakke på døra med mat til Alfred. Men den kommer ikke før i 21-tiden, skulle ønske den kom før så jeg kunne lagt meg til å sove igjen 🤣🤣🤣 Det er godt å høre at du koser deg med fint hus, det så veldig fint ut på bilde 😃 Håper du og Tuss koser dere og får en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja, du kan få så mange du vil 🤣🤣🤣🤪 Han ELSKER å gi hoppesusser og klemmer med en labb på hver skulder 😃🐶🥰 Var på tur i stad og møtte to gutter som var på vei hjem fra skolen, sånn ca 9-10år gamle. De spurte om de kunne få hilse på han og de ble selvsagt overfalt med Alfred-susser og klemmer,nesten så en skulle tru han aldri hadde sett folk før. Heldigvis syns de bare det var hyggelig og at han var veldig søt 😃😃🤣🤣🤣🐶🥰 Ja da blir man varm møter og legetimer da har du nok å henge fingrene i 🥵😮💨🤤😴😆 mat levert på døra til hunden er ikke vers ja du får legge deg til og sove ute på trammen ja huset er veldig fint det når man får gjort litt ja ci skal prøve og kose oss håper dere får kost dere også 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (52 minutter siden): Ja, du kan få så mange du vil 🤣🤣🤣🤪 Han ELSKER å gi hoppesusser og klemmer med en labb på hver skulder 😃🐶🥰 Aww, det er skikkelig kos med dyr som blir så glade for å se folk 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja da blir man varm møter og legetimer da har du nok å henge fingrene i 🥵😮💨🤤😴😆 mat levert på døra til hunden er ikke vers ja du får legge deg til og sove ute på trammen ja huset er veldig fint det når man får gjort litt ja ci skal prøve og kose oss håper dere får kost dere også 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja, er kjekt å få 14kg tørrfôr og 5kg våtfôr, samt et par kilo med hundesnacks levert på døra. Slipper å bære det selv 😅 Vi koser oss og er glad for at dere også prøver på det 🍀☘️😊😻🐶🥰 N-4K0 skrev (6 minutter siden): Aww, det er skikkelig kos med dyr som blir så glade for å se folk 🥰 Ja, han Alfred er en veldig søt og koselig fyr. Ikke noe aggressiv, med mindre andre hunder knurrer og bjeffer på han, da hender det han sier i fra litt tilbake 🐶🥰 Vi håper du har en fin kveld og koser deg 🍀☘️😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mai Forfatter Del Skrevet 23. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, er kjekt å få 14kg tørrfôr og 5kg våtfôr, samt et par kilo med hundesnacks levert på døra. Slipper å bære det selv 😅 Vi koser oss og er glad for at dere også prøver på det 🍀☘️😊😻🐶🥰 Ja, han Alfred er en veldig søt og koselig fyr. Ikke noe aggressiv, med mindre andre hunder knurrer og bjeffer på han, da hender det han sier i fra litt tilbake 🐶🥰 Vi håper du har en fin kveld og koser deg 🍀☘️😊🐶🥰 Ja det er veldig kjekt det ja vi koser oss også takk i like måte 🍀☘️😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Det er bra 👍👍 N-4K0 skrev (3 timer siden): Yay, hoppende hundesusser! N-4K0 skrev (9 timer siden): Velkommen tilbake fra din vandring i granskauen langt borti gokk, Tripp God torsdag til dere alle, klemmer til venner og kos til dyr 🤗 🐱 🐶 Og ikke minst, som jeg glemte forrige uke: Trippelure skrev (9 timer siden): Jeg sovna,var ganske sliten da jeg kom hjem i går 😴🐶🥰 Håper dere og alle som leser i tråden har det bra og får en fin torsdag 🍀☘️😃💚💚😊😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå