Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Entern skrev (5 minutter siden):

Takk😀🐶Vi koser oss etter beste evne😊fatterns øyne er vonde og slitne av tv så nå slapper vi av med klassisk musikk og jeg tegner i vei 🤓😊

Håper han får hvilt øynene litt, hører dere på NRK alltid klassisk, eller har dere satt på noe annet? God å høre at dere koser dere, og det blir sikkert fint med nye tegninger 🍀☘️😃🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har også kost oss med kaffekopper i dag.😋😋

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at du og Alfred også koser dere.♥️♥️

Det er koselig å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😊 Men er slitne etter en lang dag i sola. Tror jeg skal ha enda en kaffekopp og kanskje noen jordbær med fløte 😃🍓😋🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Håper han får hvilt øynene litt, hører dere på NRK alltid klassisk, eller har dere satt på noe annet? God å høre at dere koser dere, og det blir sikkert fint med nye tegninger 🍀☘️😃🐶🥰

Det er koselig å høre at dere koser dere, vi koser oss også 😊 Men er slitne etter en lang dag i sola. Tror jeg skal ha enda en kaffekopp og kanskje noen jordbær med fløte 😃🍓😋🐶🥰

NRK Klassisk, stort sett alltid fin musikk der på kvelden 😊

Blir noen nye tegninger etter langhelgen ja 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere har en finpinse på Lillehammer.♥️♥️

Tusen takk😊😊det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har hatt en behagelig dag i Bergen i dag, det var overskyet og regn her i dag tidlig og i formiddag, Solen kom her i ettermiddag. Og vi har hatt 18 grader her i Bergen i dag, og det er en temperatur som vi er fornøyde med.😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg hørte på Beethoven på 17mai, jeg elsker Beethoven og musikken han har komponert ❤️🤩😍🥰

Håper vi får se 🍀☘️🤞😃🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Tusen takk😊😊det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️

Cassidy Tvillingene har en finpinse i Bergen, og vi er glade for å høre at dere også har det bra på Lillehammer.♥️♥️

Entern skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at vi får se tegningene dine på PM etter pinsehelgen.♥️♥️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har hatt en behagelig dag i Bergen i dag, det var overskyet og regn her i dag tidlig og i formiddag, Solen kom her i ettermiddag. Og vi har hatt 18 grader her i Bergen i dag, og det er en temperatur som vi er fornøyde med.😊😊

Det høres bra ut! Her har det vært veldig varmt, endel sol og endel skyer. Har dere fått fisk i dag? 🦈🍀☘️💚💚🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Jepp, Cassidy Tvillingene fikk to torsker hver i dag.🐟🐟🐟🐟👍👍

🥳🥳👏👏💚💚🐶🥰👍 Så bra, har dere spist de til middag?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene stekte de til middag, og vi hadde kokte poteter og stekt løk som tilbehør.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋

Nammenam 💚💚😋😋🐶🥰👍🥳

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Veldig bra!!! 😃 Ja, alt blir best med 2 strøk. Håper du og Tuss har hatt en fin dag og koser dere nå på kvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍

Tusen❤️takk, håper dere og alle har en fin kveld og koser dere 🍀☘️😃💚💚🐶🥰

Tusen takk ja det blir best med 2 strøk ja vi har hatt en fin da vi håper dere har hatt en flott dag også 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...