Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai God morgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 N-4K0 skrev (6 timer siden): Og jeg er en tullekopp Heheh, jeg også 🤪😁 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai N-4K0 skrev (7 timer siden): Og jeg er en tullekopp En veldig hyggelig tullekopp Jeg er en rotekopp Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Heheh, jeg også 🤪😁 Takk det samme Trippelure & Alfred 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg er en tullekopp og en rotekopp 🥤 Entern skrev (3 timer siden): Takk det samme Trippelure & Alfred 😊🐶 Entern skrev (3 timer siden): En veldig hyggelig tullekopp Jeg er en rotekopp Trippelure skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen, håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 Heheh, jeg også 🤪😁 Cassidy Tvillingene ønsker dere en God1.Pinsedag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God1.Pinsedag.♥️♥️ God 1 Pinsedag❤️ ❤️ Endret 19. mai av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai (endret) Blir jævlig fint men 2 strøk må vi nok ja 😉 Endret 19. mai av Maskinfører Skriveleif 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Må vedlikeholde huset sa onkel og ikke arve bestefar og pappas gamle synder 😀😀 var ikke så nøye liksom 😉 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Må vedlikeholde huset sa onkel og ikke arve bestefar og pappas gamle synder 😀😀 var ikke så nøye liksom 😉 Maskinfører skrev (1 time siden): Blir jævlig fint men 2 strøk må vi nok ja 😉 Maskinfører skrev (5 timer siden): God 1 Pinsedag❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en Fin1.Pinsedagkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Fin1.Pinsedagkveld.♥️♥️ God 1 Pinsekveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): God 1 Pinsekveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en fin kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mai Forfatter Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en fin kveld.♥️♥️ Ja det har vi og dere ?? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det har vi og dere ?? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en veldig fin kveld, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Maskinfører skrev (3 timer siden): Blir jævlig fint men 2 strøk må vi nok ja 😉 Veldig bra!!! 😃 Ja, alt blir best med 2 strøk. Håper du og Tuss har hatt en fin dag og koser dere nå på kvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God1.Pinsedag.♥️♥️ Entern skrev (11 timer siden): Takk det samme Trippelure & Alfred 😊🐶 Tusen❤️takk, håper dere og alle har en fin kveld og koser dere 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai N-4K0 skrev (9 timer siden): Jeg er en tullekopp og en rotekopp 🥤 Jeg koser meg med en kaffekopp 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Veldig bra!!! 😃 Ja, alt blir best med 2 strøk. Håper du og Tuss har hatt en fin dag og koser dere nå på kvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Tusen❤️takk, håper dere og alle har en fin kveld og koser dere 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 Takk😀🐶Vi koser oss etter beste evne😊fatterns øyne er vonde og slitne av tv så nå slapper vi av med klassisk musikk og jeg tegner i vei 🤓😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg koser meg med en kaffekopp Cassidy Tvillingene har også kost oss med kaffekopper i dag.☕☕😋😋 Trippelure skrev (2 minutter siden): Veldig bra!!! 😃 Ja, alt blir best med 2 strøk. Håper du og Tuss har hatt en fin dag og koser dere nå på kvelden 🍀☘️😊😻🐶🥰😉👍 Tusen❤️takk, håper dere og alle har en fin kveld og koser dere 🍀☘️😃💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene koser oss i kveld, og vi håper at du og Alfred også koser dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai N-4K0 skrev (9 timer siden): Jeg er en tullekopp og en rotekopp 🥤 Jeg og 😁☕️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (Akkurat nå): Takk😀🐶Vi koser oss etter beste evne😊fatterns øyne er vonde og slitne av tv så nå slapper vi av med klassisk musikk og jeg tegner i vei 🤓😊 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finpinse på Lillehammer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå