Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Finpinseaftenkveld.♥️♥️ Finpinseaftenkveld tilbake ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Finpinseaftenkveld tilbake ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai @Tussi full aktivitet her 😻😻 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Tussi full aktivitet her 😻😻 Hehe, ser det, rart at jeg ikke har sett trådene på forsiden på lenge 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Tussi skrev (Akkurat nå): Hehe, ser det, rart at jeg ikke har sett trådene på forsiden på lenge hehe ja tror det har vært mest aktivitet i Sviskepott tråden eller så har mod endret på noe Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): hehe ja tror det har vært mest aktivitet i Sviskepott tråden eller så har mod endret på noe Virker som mod har endret , akkurat som på KG der kom ikke alle kosetråder opp... God natt 😇 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mai Forfatter Del Skrevet 18. mai Tussi skrev (3 minutter siden): Virker som mod har endret , akkurat som på KG der kom ikke alle kosetråder opp... God natt 😇 Ikke det nei God natt 😇 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja gjør vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Tussi skrev (1 time siden): Hehe, ser det, rart at jeg ikke har sett trådene på forsiden på lenge Begge trådene ble opprettet i OT-Baren og deretter flyttet til Sosialt hvor de er nå og jeg for min del har ikke sett trådene på forsida siden de ble flyttet. Så jeg antar det er grunnen. 2 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Cassidy Tvillingene håper at dere alle har en fin natt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle har en fin natt.🥰🥰 Tusen❤️takk og det samme til dere, håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Jeg skal legge meg straks, så god natta alle sammen, håper alle får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🤤😴🐶🥰 N-4K0 skrev (22 minutter siden): Begge trådene ble opprettet i OT-Baren og deretter flyttet til Sosialt hvor de er nå og jeg for min del har ikke sett trådene på forsida siden de ble flyttet. Så jeg antar det er grunnen. De syns nok at vi er noen masekopper som har det litt for hyggelig 😎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og det samme til dere, håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Jeg skal legge meg straks, så god natta alle sammen, håper alle får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🤤😴🐶🥰 De syns nok at vi er noen masekopper som har det litt for hyggelig 😎 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): De syns nok at vi er noen masekopper som har det litt for hyggelig 😎 Masekopper? Neida, vi er kosekopper 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 😃💚💚🐶🥰 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Masekopper? Neida, vi er kosekopper Thihiiii 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Trippelure skrev (37 minutter siden): Tusen❤️takk og det samme til dere, håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Jeg skal legge meg straks, så god natta alle sammen, håper alle får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere 🍀☘️🤤😴🐶🥰 De syns nok at vi er noen masekopper som har det litt for hyggelig 😎 God natt 😊🐶 og ja det syns de sikkert 😁🤣 N-4K0 skrev (34 minutter siden): Masekopper? Neida, vi er kosekopper Nemlig 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai N-4K0 skrev (12 minutter siden): Og jeg er en tullekopp Cassidy Tvillingene gjetter at vi alle kan være tullekopper til tider.😉😉 Entern skrev (24 minutter siden): God natt 😊🐶 og ja det syns de sikkert 😁🤣 Nemlig 😀 Trippelure skrev (53 minutter siden): Tusen❤️takk 😃💚💚🐶🥰 Thihiiii N-4K0 skrev (59 minutter siden): Masekopper? Neida, vi er kosekopper ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå