Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fri helt til Mandag da det blir jo snazent 😀😀 Cassidy Tvillingene lurer på om du også har fri på mandag, siden det er 2.pinsedag for det er jo en rød dag.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du også har fri på mandag, siden det er 2.pinsedag for det er jo en rød dag.😊😊 Det er det ja 😊😊 ser ikke på kalenderen jeg vettu 😉 Tirsdag 😉 husker bare datoer 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er det ja 😊😊 ser ikke på kalenderen jeg vettu 😉 Tirsdag 😉 husker bare datoer 😀 Cassidy Tvillingene gjetter at du gleder deg til fri og langhelg vi.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du gleder deg til fri og langhelg vi.😊😊🥰🥰 Ja blir deilig og få gjort litt 😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja blir deilig og få gjort litt 😊😊🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker at du har litt å gjøre, og så skal været også heldigvis spille på lag med oss til helgen.☀️☀️🌞🌞🌤️🌤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at du har litt å gjøre, og så skal været også heldigvis spille på lag med oss til helgen.☀️☀️🌞🌞🌤️🌤️ Ja har det det blir bra 🌞🌞🌞🌞⛅⛅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja har det det blir bra 🌞🌞🌞🌞⛅⛅ Cassidy Tvillingene skal grille pølser og burgere på den elektriske grillen vår på 17.mai.♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mai Rapporter Del Skrevet 14. mai Det blir vel litt ekstra pølsefokus her og, tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Det blir vel litt ekstra pølsefokus her og, tenker jeg Cassidy Tvillingene synes at det høres Helt Toppers ut vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene skal grille pølser og burgere på den elektriske grillen vår på 17.mai.♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔😋😋 Ja blir muligens grilling her også ♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja blir muligens grilling her også ♨️♨️🌭🌭🌭🌭🍔🍔🍔🍔😋😋 Ja Cassidy Tvillingene liker veldig godt grillmat.😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai God morgen alle sammen 😃 Håper alle får en fin onsdag, har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene liker veldig godt grillmat.😋😋🥰🥰 Ja jeg også 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai Sånn da er O-Ringer skiftet på Håndtaket til Høytrykkspyleren så da får vi håpe at det holder tett var veldig svella og tørre de som satt der sånn 😋😋😀😀 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai Tuss er en meget sosial katt han begynte og forsyne seg av kyllingen min ❤️❤️😻😻😋😋😀😀 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai Kjøpte de 3 settene Lego settene da skal bygge moc bygg hva da sier ikke ennå svaret Lego sett 1 Lego sett 2 Lego sett 3 skal kjøpe flere Lego deler neste måned brukte 2400.kr nå da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai Rapporter Del Skrevet 15. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene liker veldig godt grillmat.😋😋🥰🥰 Å den her CC 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå