MR SPEED Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai @Maskinfører Åsen har du det i dag da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai Nei nå slutt for ROLLING STONES NEI LITT TIL ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai GOOD natt dere SOVE RIKTIG GOOD ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (14 minutter siden): Nei nå slutt for ROLLING STONES NEI LITT TIL ❤️❤️❤️❤️ MR SPEED skrev (10 minutter siden): GOOD natt dere SOVE RIKTIG GOOD ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører Åsen har du det i dag da Det går bra enn med deg ? @MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mai Rapporter Del Skrevet 11. mai Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (7 timer siden): Det går bra enn med deg ? @MR SPEED Både bra ikke bra spør hvis du lurer 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Har du dere vi 2 vanskelig å få av egg skallet gjør det så går lett av men må gjøres på den måten gjorde det egg skallet gikk veldig lett av skylde egge i kalt vann grunn litt egg skal Du trenger et vannglass: Legg det hardkokte egget i glasset, fyll opp med vann slik at det dekker halve egget. Dekk til vannglasset med den ene hånden din som et lokk og rist godt over vasken i tre til fem sekunder. Når du har ristet ferdig, skal skallet skli rett av når du plukker det opp. 👍det virker dere 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Både bra ikke bra spør hvis du lurer Både bra og ikke bra det var trist og høre tror jeg vet Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Både bra og ikke bra det var trist og høre tror jeg vet Nei det vet du ikke 😜 begynte med spiste litt for mange oste grill namn ❤️❤️ fikk klippe kort dass driteren på dass 😜🤣 så på nett fisk mandariner bananer fisk egg da lobos stivelse binder maven da tenkte idioten meg karbo nadder da nei gikk feil i natt ble kvalm potetgull å burn dårlig kombinasjon da tenker sorry du får trøkke tryne unna hvis ubehagelig da😀 Endret 12. mai av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai MR SPEED skrev (50 minutter siden): Nei det vet du ikke 😜 begynte med spiste litt for mange oste grill namn ❤️❤️ fikk klippe kort dass driteren på dass 😜🤣 så på nett fisk mandariner bananer fisk egg da lobos stivelse binder maven da tenkte idioten meg karbo nadder da nei gikk feil i natt ble kvalm potetgull å burn dårlig kombinasjon da tenker sorry du får trøkke tryne unna hvis ubehagelig da😀 Åja sånn ja tenkte Sygdomsmessig og ville ikke utdype dere mere å du har spist ostegrill ja ja da kan man ende på dass da for utenom de på Shell ja det er en dårlig kombinasjon karbonader er godt da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai Rapporter Del Skrevet 12. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Åja sånn ja tenkte Sygdomsmessig og ville ikke utdype dere mere å du har spist ostegrill ja ja da kan man ende på dass da for utenom de på Shell ja det er en dårlig kombinasjon karbonader er godt da Må være ny rekord i emoijer da 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai MR SPEED skrev (51 minutter siden): Må være ny rekord i emoijer da Ja liker Emojier Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. mai Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Gjør vi også ❤️❤️ Endret 12. mai av Maskinfører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå